از تخصیص‌ اعتبار خرید اتوبوس‌های‌ برقی‌ اصفهان‌ تا محقق نشدن بودجه‌ سرخون

در این بسته خبری برنامه‌های تخصیص اعتبار خرید اتوبوس‌های‌برقی، ضرورت اتخاذ تدابیر ترافیکی‌در نوروز، احداث مجموعه‌های فرهنگی درهشتگرد، طرح‌های نوآورانه‌در اراک، دفاع از حق و حقوق بندرعباس، تخصیص بودجه به مترو اصفهان، افزایش عوارض شهری قائمشهر، تنظیم بودجه دزفول و سرخون، عوارض شهر آمل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بسته خبری پارلمان شهری سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه از تخصیص اعتبار برای خرید اتوبوس‌های برقی، ضرورت اتخاذ تدابیر ترافیکی در ایام نوروز، احداث مجموعه‌های فرهنگی در هشتگرد، طرح‌های نوآورانه در اراک، دفاع از حق و حقوق بندرعباس، تخصیص بودجه به متروی اصفهان، افزایش عوارض شهری در قائمشهر، بودجه دزفول و سرخون، عوارض شهر آمل و رفع مشکلات کارتن خوابی اصفهان را مرور می‌کنیم.

تخصیص اعتبار برای خرید اتوبوس‌های برقی در بودجه ۱۴۰۱

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای ششم آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای محقق شدن طرح اتوبوس‌های برقی در شهر منابع لازم را پیش‌بینی کند و تعیین ردیف خرید اتوبوس‌های برقی در بودجه ۱۴۰۱ برای شهر اصفهان مد نظر است.

ضرورت اتخاذ تدابیر ترافیکی در ایام نوروز

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به این‌که در نوروز با حجم زیادی از مسافر روبه‌رو هستیم، روزهای سختی را برای شهر در حوزه ترافیک پیش‌بینی می‌کنیم که بر این اساس باید قرارگاه فرماندهی و برنامه‌ریزی شکل بگیرد.

لزوم احداث مجموعه‌های فرهنگی در شهر هشتگرد

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر هشتگرد گفت: مجموعه فرهنگی در حال احداث شهرک بعثت، بخشی از نیازهای فرهنگی شهر هشتگرد را تأمین می‌کند.

شهروندان در صحن شورا طرح‌های نوآورانه ارائه کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اراک از شهروندان این کلانشهر خواست طرح‌های نوآورانه خود را در صحن شورا ارائه کنند.

از حق و حقوق بندرعباس دفاع می‌کنیم

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: از حق و حقوق مردم بندرعباس دفاع می‌کنیم.

تخصیص بودجه ۲۰۰۰ میلیاردی به متروی اصفهان

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این‌که مدیریت شهر در بودجه ۱۴۰۱ اعداد قابل توجهی را در بخش حمل‌ونقل عمومی تخصیص داده است، گفت: مدیریت شهری ۲,۰۰۰ میلیارد تومان برای مترو، ۶۰۰ میلیارد تومان برای رینگ چهارم و معابر داخلی شهر و آزادسازی گلوگاه‌ها هزینه خواهد کرد.

افزایش ۲۵ درصدی عوارض شهری درقائمشهر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر از افزایش ۲۵ درصدی عوارض شهری در این شهر خبر داد.

لزوم مشارکت فعالان مردمی برای رفع مشکلات کارتن خوابی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به معضل کارتن‌خوابی و کودکان کار، گفت: رفع این معضل و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن نیازمند ورود دستگاه‌های مختلف است که امیدواریم با حضور فعالان مردمی حلقه مفقوده معضلات با هدایت و پشتیبانی در ساماندهی به بهبود این اوضاع کمک کند.

تصویب بودجه ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری دزفول

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری دزفول به میزان ۷۰۰ میلیارد تومان توسط شورای اسلامی شهر تصویب شد.

دریافت عوارض شهری در آمل عادلانه می‌شود

مسئول کمیسیون طرح و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر آمل گفت: برخی اتفاقات در نرخ تعرفه عوارض، خدمات و ماده ۱۰۰ طی چند سال اخیر رکودی را در شهر ایجاد کرده است و پس از لحاظ کردن نقاط آسیب‌پذیر و ضعیف، تعدیلاتی ایجاد کردیم و امیدواریم با این تعدیلات رویه عادلانه بر نحوه دریافت عوارض ایجاد شود.

بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری سرخون محقق نشد

رئیس شورای اسلامی شهر سرخون گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری محقق نشد.

کد خبر 560443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.