غرس ۵۳۰ اصله نهال به یاد شهدای سمنان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سمنان از غرس ۵۳۰ اصله نهال در بلوار دفاع مقدس سمنان خبر داد.

سیدمحمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با مشارکت و همیاری دستگاه‌ها، سمن‌ها، شهروندان، پارک موزه دفاع مقدس و شهرداری سمنان، ۵۳۰ اصله نهال در بلوار مقابل پارک موزه دفاع مقدس سمنان که به نام بلوار دفاع مقدس مزین است، غرس شد.

وی فضای اختصاص یافته به این آئین را چهار هزار متر عنوان کرد و افزود: بنا بر نظر کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سمنان در کاشت این نهال‌ها از انواع غیرمثمر درخت نظیر سرو خمره‌ای و زبان گنجشک استفاده شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سمنان با یادآوری پویش هر ایرانی، یک درخت، کاشت درخت به یاد شهدا را اقدامی ارزنده دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای فرمایشات گران‌بهای مقام معظم رهبری که می‌فرمایند: «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، انجام شد.

قاسمی تصریح کرد: کاشت هر اصله نهال به نام یکی از شهدای شهر سمنان، یادآور این حقیقت است که شهدا اسوه‌های ایثار، شهادت و امنیت هستند و اقتدار امروزمان را به این شهدا مدیون هستیم. احترام به شهدا وظیفه تک‌تک افراد جامعه است و هر اثری از آنان که به یاد شهدا باقی می‌ماند، بازگو کننده این بینش است.

کد خبر 560367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.