رئیس هیئت فوتبال درباره انصراف از میزبانی به من اطلاع نداد!

رئیس اداره کل ورزش و جوانان گفت: ریاست هیئت فوتبال درباره انصراف هیئت فوتبال استان اصفهان از میزبانی دیدار ایران و لبنان، هیچ اطلاعی نه در زمانی که این پیشنهاد داده شد و نه حالا که انصراف از میزبانی صورت گرفته است، به بنده نداد.

سیدمحمد طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص انصراف هیئت فوتبال استان اصفهان از میزبانی دیدار ایران و لبنان که در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام جهانی و در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، اظهار کرد: بعد از آنکه این پیشنهاد از سوی هیئت فوتبال به فدراسیون فوتبال داده شد در جریان آن قرار گرفتم؛ اما نمی‌دانستم این انصراف صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طاهری، ریاست هیئت فوتبال در این راستا هیچ اطلاعی نه در زمانی که این پیشنهاد داده شد و نه حالا که انصراف از میزبانی صورت گرفته است، به بنده نداد. اگر این موضوع به قطعیت می‌رسید و فدراسیون این میزبانی را اعطا می‌کرد باید درخواست‌های مکتوب به ما داده می‌شد تا مجوز شورای تأمین اخذ می‌شد و با هماهنگی لازم با حراست وزارت ورزش، اداره کل و ایجاد تدابیر امنیتی میزبانی از دیدار ایران و لبنان در دستور کار قرار می‌گرفت.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان اصفهان تصریح کرد: به نظر می‌رسد این موضوع در حد یک گفتمان شفاهی بوده و به صورت مکتوب اعلام نشده است. البته باید به این اشاره کنم که به دلیل حواشی برکناری عزیزی‌خادم، ریاست سابق فدراسیون نتوانستم پیگیری‌های لازم را داشته باشم وگرنه همچون سایر موارد برای میزبانی تلاش می‌کردم؛ اما چون این موضوع مکتوب نشد اقدامی انجام ندادم.

کد خبر 560365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.