احصای اراضی بلاتکلیف شهرداری در راستای توسعه سرانه ورزشی فردیس

عضو شورای شهر فردیس گفت: زمین‌های بلا استفاده با مالکیت شهرداری احصا و تعیین تکلیف خواهد شد و در جهت توسعه سرانه‌های ورزشی چهار قطعه زمین شهرداری با تغییر کاربری ورزشی در اختیار ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.

محسن امانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به احصا زمین‌های بلا استفاده با مالکیت شهرداری در جهت ارتقای سرانه‌های ورزشی در شهر فردیس، اظهار کرد: در نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مقرر شد سازمان فرهنگی شهرداری نسبت به تعیین تکلیف قطعه زمین‌هایی با مالکیت شهرداری که بلا استفاده در شهر است، احصا کند.

وی با اشاره به اینکه این اراضی در اختیار حوزه ورزش و فرهنگ قرار خواهد گرفت، ادامه داد: ارتقای سرانه‌های ورزشی ارتباط مستقیم با ترویج سلامت در جامعه خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به فقر سرانه‌های ورزشی نسبت به تراکم جمعیت فردیس، افزود: در حال حاضر چهار قطعه زمین در سطح شهر وجود دارد که متعلق به شهرداری و رها شده است، اما نمی‌توان از آن استفاده کرد و در صدد هستیم با بررسی و تغییر کاربری این زمین‌ها سرانه ورزشی در اختیار این حوزه را ارتقا دهیم.

وی در خصوص استعلاماتی که از املاک منطقه دو شهرداری فردیس انجام شده است، اظهار کرد: تغییرات کاربری زمین‌های شهرداری در سال ۸۸ قبل از استقلال شورای اسلامی شهر و شهرداری فردیس از کرج انجام شده است و تغییرات کاربری قطعه زمین‌هایی که برای فضای ورزشی در نظر گرفته شده است نیز از کاربری فرهنگی به تفرجگاهی و تجاری انجام شده است و باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

این عضو شورا در ادامه گفت: در حال حاضر تغییر کاربری ده قطعه از زمین‌های با مالکیت شهرداری از کاربری فرهنگی به کاربری درمانی نیز در دوره قبل از استقلال فردیس از کرج انجام شده و همچنان بلا استفاده باقی است که باید نسبت به تعیین تکلیف و احصا نیز آن اقدام شود.

کد خبر 560355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.