آغاز آسفالت معابر پلدختر

عضو شورای اسلامی شهر پلدختر گفت: در راستای خدمات‌رسانی بیشتر و مطلوب به شهروندان عملیات بهسازی و روکش آسفالت معابر پلدختر آغاز شده است.

غیب‌الله کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص توجه مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان، اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی بیشتر و مطلوب به شهروندان، عملیات بهسازی و روکش آسفالت معابر پلدختر آغاز شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری در بازدید میدانی از تمام خیابان‌ها و معابر مشکلات مربوط به معابر شناسایی، احصا و اولویت‌بندی شده است و اقدامات لازم جهت رفع چالش‌های موجود از جمله اجرای عملیات آسفالت انجام می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر پلدختر خاطرنشان کرد: با پیگیری مستمر جهت تهیه قیر، تعمیر و مرمت کارخانه آسفالت شهرداری سهمیه قیر شهرداری از پالایشگاه پلدختر تهیه و تولید آسفالت آغاز شده است و با توجه به اولویت اول مبنی بر بهسازی و روکش آسفالت در مناطق متعدد شهر، بهسازی خیابان‌ها و معابر در منطقه کوی پاسداران و خیابان رهبری به طرف منطقه "دردیا" در دستور کار قرار دارد تا مشکلات مربوط به آسفالت خیابان‌ها و معابر به طور کامل رفع شود.

وی افزود: آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های منطقه "تنگ علی" که از قبل آماده‌سازی شده است و همچنین قسمت‌هایی از معابر "کلمانکره" نیز از دیگر اقدامات اولویت‌بندی شده مدیریت شهری است، البته آسفالت مناطق دیگر هم به مرور زمان انجام خواهد شد.

کد خبر 560347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.