جانبازان اسناد زنده‌ای از مجاهدت و ایثارگری هستند

شهردار زرین‌شهر گفت: جانبازان اسناد زنده‌ای از مجاهدت و ایثارگری هستند و با اهدای سلامتی خود در جبهه‌های حق علیه باطل به اسوه‌های ایمان، ایستادگی و رشادت مبدل شدند؛ از این رو آحاد مردم جانبازان را شهیدان زنده می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی در دیدار با جانباز قطع نخاع حاج‌کاظم سلیمیان اظهار کرد: امام خمینی (ره) با درک عمیق از اهمیت پرداختن به حوزه ایثار و شهادت، دستور تأسیس بنیاد شهید را صادر کرد و مقام معظم رهبری نیز همواره دغدغه فراوانی نسبت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

وی افزود: جانبازان اسناد زنده‌ای از مجاهدت و ایثارگری هستند و با اهدا سلامتی خود در جبهه‌های حق علیه باطل به اسوه‌های ایمان، ایستادگی و رشادت تبدیل شدند، از این رو آحاد مردم جانبازان را شهیدان زنده می‌دانند.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: جانبازانی همچون حاج‌کاظم سلیمیان اسوه‌های صبر و استقامت به شمار می‌آیند و علی‌رغم سختی‌هایی که جانبازان قطع نخاع با آن مواجه هستند، مسیر پرافتخار جانبازی را با الگوگیری از حضرت ابوالفضل (ع) و براساس شناخت و اعتقاد راسخ انتخاب کردند.

اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه بقای انقلاب و اقتدار نظام به برکت ترویج روحیه جهاد و شهادت است، ادامه داد: جانبازان زندگی خود را فدای دفاع از اسلام و میهن اسلامی کردند، از این رو مدیریت شهری زرین‌شهر بر این باور است که باید علاوه بر صرف بخشی از بودجه فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در مسیر حفظ عزت و کرامت خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران حرکت کند.

وی با اشاره به اهمیت تاریخ‌نگاری و خاطره‌نویسی جانبازان ۷۰ درصد، تاکید کرد: زمان آن رسیده است تا ضمن پرهیز از یکنواختی در اقدامات فرهنگی، به منظور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اقداماتی انجام شود؛ تحقق این مهم تنها با تکیه بر ترویج فرهنگ ایثار و ایستادگی و الگوپذیری از زندگی جانبازان قطع نخاع و ۷۰ درصد ممکن می‌شود چراکه جانبازان گنجی ارزشمند هستند.

شهردار زرین‌شهر گفت: در مجموعه مدیریت شهری برنامه‌های خوبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرایی شده است و امیدواریم در ادامه مسیر بتوانیم دین خود را به شهدا و جانبازان ادا کنیم تا شرمنده آنان نباشیم.

کد خبر 560345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.