استقبال شهرداری خرم‌آباد از بهار ۱۴۰۱

شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری با تمهیدات اندیشیده شده، آمادگی لازم را برای استقبال از میهمانان نوروزی دارد.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به آخرین تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر انجام سفرها در نوروز، امید است شرایط به حالت عادی بازگردد و همانند گذشته شاهد حضور هم‌میهنان، گردشگران و مسافران نوروزی در خرم‌آباد باشیم.

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های محلی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر پس از مدت طولانی اعمال محدودیت‌های سفر، موجب رهایی هم‌وطنان و همشهریان از شرایط موجود و ایجاد شور و نشاط اجتماعی می‌شود.

شهردار خرم‌آباد به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای استقبال از میهمانان نوروزی اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری خرم‌آباد اقداماتی ازجمله رنگ‌آمیزی جداول، نخاله‌برداری، رفع نقص سیستم روشنایی پارک‌ها و آب‌نماها، تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، خط‌کشی خیابان‌ها و رنگ‌آمیزی جداول، شست‌وشو و جایگزینی سطل‌های فرسوده زباله و واکاری و کاشت گل و گیاه در معابر و میادین شهری را در دستور کار قرار داده است.

فتوحی گفت: هرس درختان، برگزاری برنامه‌های مفرح و متنوع فرهنگی، برپایی نمایشگاه محلی بهار مالگه، برپایی ستاد اسکان در مناطق سه‌گانه و جانمایی سفره‌های هفت‌سین و استقرار و برپایی ایستگاه‌های راهنما در ورودی مناطق سه‌گانه، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای استقبال از میهمانان نوروزی است و امیدواریم میزبان خوبی برای هم‌وطنان و همشهریان باشیم.

کد خبر 560333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.