ضرورت مناسب‌سازی معابر برای جانبازان و معلولان

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع مناسب‌سازی معابر برای جانبازان و معلولان از جمله اقداماتی است که مدیریت شهری تهران به صورت جدی به دنبال آن است تا خدمت‌رسانی به جانبازان در شرایط مطلوب انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معلولان و جانبازان مانند تمام شهروندان حق دارند که به راحتی در فضاهای شهری به ویژه معابر و پیاده‌روها تردد کنند و با مشکل و مانعی مواجه نباشند، اما در اکثر شهرهای کشور رعایت نکردن قوانین مناسب‌سازی و موانع معماری در سطح شهر مشکلات زیادی را برای معلولان و جانبازان به وجود آورده است و در این شرایط آنها نمی‌توانند به راحتی در خیابان‌ها رفت‌وآمد کنند؛ لذا مدیریت شهری باید در رفع موانع برای جانبازان و معلولان تلاش ویژه‌ای داشته باشد.

علیرضا نادعلی در این خصوص اظهار کرد: شهدا و جانبازان از مکتب کربلا درس گرفتند و در انتخاب راه خود از مکتب حسینی بهره بردند، لذا یاد و خاطره آنها باید گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: مشکلات آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان شهید بهشتی باید رفع شود و در این راستا لازم است شهرداری همکاری لازم را داشته باشد؛ لذا مقرر شد امکانات لازم برای این آسایشگاه فراهم شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: موضوع مناسب‌سازی معابر برای جانبازان و معلولان از جمله اقداماتی است که مدیریت شهری تهران به صورت جدی به دنبال آن است تا خدمت‌رسانی به جانبازان در شرایط مطلوب انجام شود.

وی با اشاره به برطرف کردن مشکلات آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان شهید بهشتی افزود: شهرداری منطقه هشت تهران باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشد.

کد خبر 560294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.