جانبازان و ایثارگران شهرداری آستارا تجلیل شدند

همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، جانبازان و ایثارگران و فرزندان شهید کارمند شهرداری آستارا تجلیل شدند.

قاسم نوپور، سرپرست شهرداری بندر آستارا در حاشیه آئین تجلیل از جانبازان، ایثارگران و فرزندان شهید کارمند شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز یکی از جشن‌های بزرگ و باشکوه کشورمان است و این روز فرصت مناسبی برای تجلیل از جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس با دلاوری و شجاعت جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و از میهن خود در برابر دشمن دفاع کردند، تاکید کرد: امنیت فعلی در کشورمان مرهون جانفشانی آنها و خون شهدا است.

سرپرست شهرداری آستارا با بیان اینکه تجلیل و قدردانی از جانبازان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه تک تک اقشار جامعه است، خاطرنشان کرد: در سال جاری از تعداد ۲۳ نفر کارگر ایثارگر، فرزند جانباز و ایثارگر شهرداری تعداد ۱۴ نفر از قرارداد موقت به دائم و تعداد دو نفر به کارمند رسمی تبدیل وضعیت شدند و شهرداری در خصوص تبدیل وضعیت ۹ نفر نیز در انتظار جوابیه حراست و گزینش است.

به گزارش ایمنا، در آئین تجلیل از جانبازان، ایثارگران و فرزندان شهید کارمند شهرداری بندر آستارا، ۹ نفر از جانبازان و ایثارگران و فرزندان شهید کارمند شهرداری با اهدا لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شدند.

شهر بندر مرزی آستارا در حاضر با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 560241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.