جانبازان الگوی جهاد تبیین در جامعه هستند

نماینده ویژه رئیس مجلس در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، جانبازان را در جهاد تبیین الگوساز جامعه دانست.

جواد نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، اظهار کرد: یکی از وظایف مهم یادگاران دفاع مقدس در برابر فرمان مقام معظم رهبری، جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه جانبازان باید قدرت جهادی تبیین را در خود زنده کنند، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند ۹ دی را تبیین کنید یعنی تبیین عنوان حماسی باشد، اما کنار حماسه باید زوایای مختلفی که ۹ دی به وجود آمد، برای مردم بازگو شود تا دشمن نتواند از فتنه ۸۸ سو استفاده کند.

نماینده ویژه رئیس مجلس در کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، باید مردم و نخبگان قدرت تبیین داشته باشند، مفهوم آن این است که بتوانند مسائل کلان کشور را با مؤلفه‌های قدرت به شکلی برنامه‌ریزی و بازگو کنند که همه مردم بتوانند به عنوان یک تحلیل‌گر سیاسی پای انقلاب بایستند و حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی که دشمن ساماندهی می‌کند را بشناسند و راهکار مقابله با آن را بدانند و در مقابل دشمن بایستد.

وی تاکید کرد: جهاد تبیین به‌ویژه برای جانبازان به عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس که از انقلاب اسلامی دفاع کردند و برای آن هزینه دادند، مانند جهاد هشت سال دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد تا شعائر اسلامی و ارزش‌ها از یاد نرود.

وی افزود: یک از وظایف جانبازان پرچم‌داری انقلاب اسلامی است و باید این پرچم‌داری را در حوزه تبیین ساماندهی کنند.

کد خبر 560214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.