تامین روشنایی پارک مالیات در آستانه سال جدید

مدیر منطقه چهار شهرداری اهواز گفت: در دوره قبل با توجه به وضعیت قرمز ویروس کرونا پارک مالیات خاموش بود، اما این قول را می‌دهیم که همزمان با آغاز سال جدید، روشنایی این پارک به‌طور کامل اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پوریا راهنورد امروز_ یکشنبه شانزدهم اسفندماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: منطقه چهار یکی از مناطق بزرگ و مهم در شهرداری اهواز است که نیازمند خدمات بیشتر، تعریف و اجرای پروژه‌های متعدداست.

وی افزود: پارک برهان در سطح منطقه چهار (بهارستان) یکی از پارک‌های رها شده بود که به محل دپو نخاله تبدیل شد، لذا از روز اول اولویت ما بهسازی و تبدیل آن به یک محل مناسب برای تفریح شهروندان بود که در حال حاضر این پارک به طور کامل پاکسازی و فاز اول آن آغاز شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اهواز ادامه داد: پیاده‌رو و فضای سبز پارک برهان اجرا شده است و برنامه‌های دیگری برای آن به عنوان بزرگترین پارک‌های محله‌ای در دستور کار داریم.

وی افزود: در منطقه چهار شهرداری، شرکت آبفا یک اکیپ جداگانه برای ترمیم نوارهای حفاری با هزینه بالغ بر دو میلیارد تومان به‌کار گرفته است، علاوه بر آن دو اکیپ جداگانه در شهرداری فعال است که با توجه به حجم بالای حفاری‌ها در تلاش هستیم که بیشترین لکه‌گیری را داشته باشیم.

راهنورد با اشاره به پارک مالیات و تأمین روشنایی آن، اضافه کرد: در دوره قبل با توجه به وضعیت قرمز ویروس کرونا این پارک خاموش بود و در جریان این خاموشی با سرقت‌های بسیاری مواجه شد که رفع این مشکل برای ما هزینه بالایی دارد، اما این قول را می‌دهیم که همزمان با آغاز سال جدید موضوع روشنایی پارک مالیات به‌طور کامل اجرا شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش فنی و عمرانی منطقه چهار، گفت: انجام عملیات روکش آسفالت معابر، لکه‌گیری آسفالت و ترمیم نوار حفاری معابر اصلی و فرعی، عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی آنتنی‌های گلستان، بهسازی و رنگ‌آمیزی جداول، احداث و بهسازی پارک‌های محله‌ای بخشی از اقدامات انجام شده در سطح منطقه است و تا قبل از نوروز تمام سعی ما بر این است منطقه‌ای با رفاه بیشتر برای شهروندان فراهم کنیم.

مدیر منطقه چهار شهرداری اهواز در رابطه با جمع‌آوری زباله، اظهار کرد: جمع‌آوری زباله‌ها طبق برنامه‌ریزی انجام می‌شود، البته این موضوع نیاز به فرهنگ‌سازی بیش از پیش دارد تا شهروندان زباله‌های خود را در ساعت معین شده خارج از منزل قرار دهند.

کد خبر 560165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.