ترین‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا+فیلم

تیم‌های صنعت نفت آبادان، سپاهان و استقلال بیشترین نماینده را در جمع ترین‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر پیش‌بینی می‌شد اختلاف تیم اول و دوم جدول کمتر شود؛ زیرا استقلال بازی سخت‌تری نسبت به پرسپولیس داشت اما در عمل این‌گونه نشد و اختلاف در صدر به شش امتیاز افزایش پیدا کرد. استقلال در مهم‌ترین بازی هفته و به لطف دو پنالتی، گل‌گهر را شکست داد و ساعتی بعد نیز صنعت نفت آبادان در خانه پرسپولیس، نزدیک‌ترین تعقیب کننده استقلال را شکست داد. در دیگر دیدارهای مهم دیروز سپاهان در خانه فجرسپاسی را شکست داد تا به لطف توقف مس رفسنجان مقابل نفت مسجد سلیمان، اختلاف سپاهان با مس رفسنجان به چهار امتیاز افزایش پیدا کند.

نتایج هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شهرخودرو صفر- تراکتور صفر

مس رفسنجان صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

پیکان صفر- نساجی یک

آلومینیوم صفر- هوادار یک

فولاد یک- ذوب آهن دو

استقلال ۲- گل گهر یک

سپاهان ۲- فجرسپاسی صفر

صنعت نفت آبادان ۲- پرسپولیس صفر

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: استقلال ۲- گل‌گهر یک

مهم‌ترین بازی هفته، جنجالی‌ترین بازی هفته هم از آب در آمد و فوق‌العاده جذاب و پرهیجان دنبال شد. یک پنالتی مشکوک به سود هریک از دو تیم و چندین مرتبه تنش و جنگ لفظی و فیزیکی کنار زمین و نیمکت‌ها جنجالی‌ترین صحنه‌های این دیدار بود. دیداری که در نهایت با پنالتی دقایق پایانی استقلال به سود این تیم به پایان رسید تا شاگردان مجیدی، گامی بلند برای قهرمانی بدون شکست برداشته باشند.

تیم هفته: صنعت نفت آبادان

صنعت نفت آبادان که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی گرفته است، روز گذشته نیز نمایش خوبی مقابل مدافع عنوان قهرمانی داشت و در دیداری حساس موفق به شکست این تیم مدعی شد. صنعت نفت در حالی موفق به شکست پرسپولیس شد که در ۶ جدال قبلی‌اش حتی یک بار هم دروازه این تیم را باز نکرده بود و تبدیل به تیمی دست و پا بسته مقابل پرسپولیس شده بود اما پیروزی روز گذشته آن‌ها در تختی آبادان، همه آمارهای ضعیف قبلی را به فراموشی سپرد.

سرمربی هفته: علیرضا منصوریان (صنعت نفت آبادان)

علیرضا منصوریان، سال‌ها پس از برد خاطره‌انگیز با نفت تهران مقابل پرسپولیس در هفته‌های پایانی لیگ پانزدهم، بار دیگر نیز در یک دیدار حیاتی پرسپولیس را در کورس قهرمانی شکست داد. در آن فصل پس از شکست پرسپولیس مقابل تیم منصوریان، در نهایت استقلال خوزستان بالاتر از پرسپولیس قهرمان شد و در فصل جاری نیز شاید شکست پرسپولیس به دست منصوریان، منجربه قهرمانی یک استقلال دیگر در پایان فصل شود.

دروازه‌بان هفته: فرزین گروسیان (صنعت نفت آبادان)

یکی از بهترین نمایش‌های دروازه‌بان‌ها در فصل جاری را بدون شک فرزین گروسیان، دروازه صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس داشت. گروسیان مقابل پرسپولیس پنج مهار و چهار خروج موفق داشت و با کلینشیت با ارزش، بهترین بازیکن زمین در جریان پیروزی دو بر صفر تیم خود بود.

مدافع هفته: امید نورافکن (سپاهان)

مدافع چپ ملی‌پوش سپاهان بار دیگر بهترین مدافع هفته شد. او در روزی که عملکرد خوبی در دفاع و حمله برای طلایی‌پوشان داشت، بدشانس بود که ضربه ایستگاهی‌اش به جای تور، بر تیر دروازه فجرسپاسی نشست؛ زیرا اگر آن توپ هم گل شده بود یکی از بالاترین نمرات فصل را از متریکا دریافت می‌کرد.

هافبک هفته: کوین یامگا (استقلال)

بهترین بازیکن خارجی فصل در دیدار حساس هفته برای استقلال همه کار کرد. یامگا که دیروز در پست هافبک هجومی بازی می‌کرد، در جریان دیدار با گل‌گهر یک بار پنالتی گرفت و هر دو ضربه پنالتی را هم به گل تبدیل کرد تا به لطف سایر آمار خوبش مثل چهار شوت و دو تکل موفق، بهترین بازیکن زمین هم لقب بگیرد.

مهاجم هفته: شهریار مغانلو (سپاهان)

پای شهریار پس از سه بازی به گل باز شد. مهاجم سپاهان در دیدار برابر فجرسپاسی ابتدا با یک ضربه سر محکم گل اول تیمش را به ثمر رساند و سپس روی ریباند ضربه ایستگاهی، برتری تیمش را دو برابر کرد. مغانلو هرچند می‌توانست در این فصل عملکرد بهتری داشته باشد اما تا همین حالا هم آمار بهتری نسبت به نیم فصل حضورش در پرسپولیس بر جای گذاشته است.

گل هفته: مرتضی تبریزی (گل گهر)

در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر گل‌های زیبایی به ثمر رسید. گل مرتضی تبریزی که با شوتی سرضرب با پای چپ از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید اما زیباتر از همه گل‌ها بود. گل مطلق‌زاده، هافبک صنعت نفت به پرسپولیس، گل باقرپسند، مهاجم ذوب‌آهن به فولاد و گل حسین صادقی، هافبک هوادار به آلومینیوم دیگر گل‌های زیبای هفته بودند.

گل مرتضی تبریزی به استقلال را در ادامه مشاهده می‌کنیم:

کد خبر 560110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.