مشکین‌دشت تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فضای سبز فاصله دارد

شهردار مشکین‌دشت گفت: مشکین‌دشت تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فضای سبز شهری فاصله دارد.

حسین بغدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مشکین‌دشت با جمعیت ۱۰۰ هزار نفری دارای ۱۵ بوستان با مساحت ۱۲ هکتار و ۳۷۰ باغ شناسنامه‌دار است، اظهار کرد: مساحت کل فضای سبز این شهر ۴۰ هکتار است.

وی افزود: تا پایان هفته درختکاری به همت زحمت‌کشان مجموعه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، هزار اصله درخت در کمربندی در حال احداث جهاد و جنگل حریم برق کاشت می‌شود.

شهردار مشکین‌دشت اضافه کرد: چهار هزار اصله نهال درختان مثمر، شش هزار جعبه گل بنفشه، دو هزار جعبه گل شب‌بو و دو هزار جعبه نشای فصلی نیز در سطح شهر کاشت خواهد شد.

شهردار مشکین‌دشت با بیان اینکه از دو کانال آب برای آبیاری زمین‌های پایین‌دست استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: این شهر در زمینه فضای سبز تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله دارد که یکی از دلایل آن مشکل کمبود آب است؛ آب مورد نیاز مشکین‌دشت به دلیل برخوردار نبود از آب‌های سطحی از منابع زیرزمینی تأمین می‌شود.

بغدادی با بیان اینکه آیین درختکاری روز گذشته در کمربندی در حال احداث جهاد برگزار شد، گفت: در این آیین از ۱۰ کارگر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تقدیر و به شهروندان درختان مثمر، غیرمثمر و گلدان‌های آپارتمانی هدیه داده شد.

کد خبر 560052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.