سپاهان ۲- فجرسپاسی صفر/ دبل شهریار برای پایان طلسم تساوی ها

تیم فوتبال سپاهان پس از سه تساوی متوالی مقابل فجرسپاسی به یک پیروزی خانگی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، امروز _یکشنبه، پانزدهم اسفندماه_ تیم‌های سپاهان و فجرسپاسی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هفته بیست و یکم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و فجرسپاسی

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: -

گل‌ها: شهریار مغانلو (دقایق ۴۳ و ۷۴) برای سپاهان

اخطار: شهریار مغانلو (دقیقه ۳۶) از سپاهان- احمد زنده‌روح (دقیقه ۵۴)، حمید نعمتی (دقیقه ۵۶) از فجرسپاسی

سپاهان: رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژاد مهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، جلال‌الدین علی‌محمدی (۷- میلاد جهانی (۷۵- محمدرضا مهدی زاده))، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده (۸۷- آریا یوسفی)، محمدرضا حسینی (۷۵- رضا میرزایی)، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو (۸۷- امیر محمد محکم کار)

سرمربی: محرم نویدکیا

فجرسپاسی: ایمان صادقی، علی مولایی، عرفان معصومی، رضا علیاری، حمید نعمتی (۶۲- علی نقی زاده)، رضا آقابابایی (۶۲- سعید زارع)، احمد زنده‌روح (۸۳- میلاد کمندانی)، محمدرضا خدری، فرزان دانا، حسین مهربان و محمد کاظمی (۸۰- علی فاتح)

سرمربی: علی اصغر کلانتری

داور: امیرسامان سلطانی

شرح بازی:

سپاهان پس از سه تساوی متوالی نیاز مبرمی به پیروزی و کسب سه امتیاز از بازی خانگی با فجرسپاسی داشت. سپاهان که در ابتدای بازی با تعویض اجباری علیمحمدی با میلاد جهانی به ترکیبی هجومی تر رسید در نیمه نخست در خلق موقعیت‌های خطرناک موفق بود که یکی از این موقعیت‌ها نیز در دقیقه ۴۳ با ضربه سر مغانلو تبدیل به گل شد تا شاگردان محرم نویدکیا در پایان نیمه نخست با پیروزی راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم فجرسپاسی با وجود اینکه عقب بود باز هم رو به بازی دفاعی آورد تا شاید با حفظ حداقل اختلاف، در دقایق پایانی با ارائه بازی انتحاری به گل تساوی برسد. شرایط بازی اما آنطور که فجر می‌خواست پیش نرفت و سپاهان که در طول نیمه دوم برای زدن گل دوم تلاش می‌کرد در دقیقه ۷۴ روی برگشت یک ضربه ایستگاهی باز هم توسط مغانلو به گل رسید تا تقریباً خیالش بابت پیروزی راحت شود. فجرسپاسی در دقایق پایانی بازی یکی دو موقعیت خیلی خوب روی شوت از راه دور داشت اما مظاهری با درخشش روی این موقعیت‌ها، کلین شیتش را حفظ کرد.

سپاهان هرچند در طول بازی نمایش دلچسبی نداشت اما در روزی که چندین بازیکن مصدوم داشت و به خصوص در خط هافبک دست محرم بسته بود، به یک برد با ارزش دست پیدا کرد تا اختلافش با مس رفسنجان، تیم پایین‌تر از خودش به ۴ امتیاز افزایش پیدا کند.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۴۳- سپاهان) - کرنر ارسالی میلاد جهانی با ضربه سر محکم شهریار مغانلو همراه شد تا توپ پس از برخورد به زمین به تور دروازه فجرسپاسی بچسبد.

۰-۲ (دقیقه ۷۴- سپاهان) - ضربه ایستگاهی زیبای نورافکن پس از برخورد به تیر افقی دروازه فجرسپاسی جلوی پای مغانلو افتاد تا او خیلی راحت دروازه خالی فجر را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۰- ارسال کوتاه جهانی از سمت چپ در تیر دور با ضربه مغانلو در حالتی نامتعادل همراه شد اما توپ سرگردان در محوطه جریمه فجرسپاسی از یک قدمی توسط مدافعان دور شد.

دقیقه ۲۷- ارسال پای چپ احمدزاده از سمت راست با ضربه سر مغانلو همراه شد اما صادقی با واکنشی خوب توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۹- نفوذ حسینی به درون محوطه جریمه فجرسپاسی و ضربه خطرناک او که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۸- ضربه فنی خدری از درون محوطه جریمه سپاهان را مظاهری به زیبایی با واکنشی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۹۰- شوت محکم فرزان دانا از پشت محوطه جریمه سپاهان با اثر ناقص مظاهری روی توپ و سپس برخورد به تیر دروازه همراه شد.

اتفاق ویژه:

شادی شهریار مغانلو پس از دو گلی که به ثمر رساند اتفاق عجیب این دیدار بود.

بهترین بازیکن:

شهریار مغانلو با دو گلی که به ثمر رساند بهترین بازیکن میدان بود.

کد خبر 559942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.