۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
منطقه ۲ به استقبال نوروز می‌رود

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از آماده‌سازی فضاهای شهری این منطقه برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: برای استقبال از بهار اقداماتی همچون شست‌وشوی جداول، المان‌ها و رنگ‌آمیزی جداول در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد امروز _یکشنبه، پانزدهم اسفندماه_ در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی منطقه دو شهرداری اصفهان، اظهار کرد: منطقه دو شهرداری اصفهان با پاک‌سازی، نصب المان، رنگ‌کاری و گل‌کاری، ساماندهی تأسیسات و تجهیزات به استقبال نوروز می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در حال بررسی کمبودها و تأمین منابع و رفع آن هستیم، افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر و آماده‌سازی ایام نوروز، جلسات هماهنگی با همه ارکان مجموعه ستاد نوروزی منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود از پیک کرونا و اومیکرون عبور می‌کنیم، سفر زیادی در پیش خواهیم داشت که ستاد استقبال سفرهای نوروزی با تجهیزات ترافیکی، محتوایی و ایمنی آماده استقبال از مسافران نوروزی شده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص تجهیزات ستاد استقبال، نصب پرچم، آبنما و برنامه‌ریزی اوقات فراغت انجام شده است، گفت: منطقه دو شرایط ویژه خود را دارد، لذا از افراد صاحب تجربه در امور ستاد نوروزی استقبال می‌کنیم تا بتوانیم نارسایی‌ها را بهتر رفع کنیم.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: نظافت و پاکسازی ویژه باغچه‌های سطح منطقه دو شهرداری از قبیل خیابان صمدیه لباف، امام خمینی، حکیم فرزانه انجام شده است و سایر محلات پاکسازی و امحاء برچسب‌های تبلیغاتی، پاکسازی زمین‌های بایر، جوی‌های آب، معابر فرعی و مادی‌ها بر اساس برنامه محله محور ساماندهی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین جهت زیباتر شدن خیابان‌ها، شست‌وشوی جداول، المان‌ها، تابلوهای راهنمایی و ترافیکی و رنگ‌آمیزی نرده‌های میانی خیابان امام خمینی (ره)، صمدیه لباف به طول سه هزار مترمربع، رنگ‌آمیزی جداول معابر اصلی و فرعی با شش طیف رنگی سفید، آبی فیروزه‌ای (سه رنگ)، زرد و مشکی ترافیکی انجام شده است.

کد خبر 559930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.