کاشت ۸ هزار اصله درخت در فردیس

شهردار فردیس گفت: توسعه فضای سبز شهر فردیس به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و امسال ۸ هزار اصله و سال آتی ۲۵ هزار اصله درخت در فردیس کاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا آژیر در آئین درختکاری که بعدازظهر یکشنبه به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی برگزار شد، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص اهتمام ویژه به درختکاری و توسعه فضای سبز، عرصه فضای سبز شهر فردیس را ۱۶۴ هکتار اعلام و اظهار کرد: ۶۴ هکتار از ظرفیت فضای سبز شهر فردیس در ۶۲ پارک و بوستان شهر واقع شده است.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه مدیریت شهری در دوره دوم به توسعه وسیع فضای سبز است، ادامه داد: کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر فردیس، شهرداری را مکلف کرده در طول ۴ ساله دوره دوم مدیریت شهری، بیش از ۱۰۰ هزار درخت به حوزه فضای سبز شهری اضافه کند.

شهردار فردیس اضافه کرد: امسال در هفته درختکاری ۸ هزار اصله درخت در سطح شهر فردیس کاشته می‌شود که با توجه به ایام تلخ جنگ بین دو کشور در دنیا، امروز درختان زیتون مثمر و زیتون تلخ به عنوان نماد صلح از جمله درختانی است که به دست مردم و مسؤولان در شهر کاشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال آینده با توجه به نظر کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی در خصوص توسعه فضای سبز، برای سال آینده مبلغی بالغ بر ۸ میلیارد تومان برای خرید گل و درخت در نظر گرفته شده و کاشت ۲۵ هزار درخت در سال ۱۴۰۱ در دستور کار شهرداری فردیس است.

کد خبر 559929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.