فولاد یک _ ذوب آهن ۲/ کامبک گاندوها در اهواز!

تیم فوتبال فولاد و ذوب‌آهن در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که بازی با پیروزی ذوب آهن به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولاد آرنا رودرروی تیم فوتبال فولاد خوزستان قرار گرفت که بازی در نیمه دوم با نتیجه دو بر یک به نفع ذوب آهن به پایان رسید.

دیدار تیم‌های فولاد و ذوب‌آهن

ورزشگاه: فولاد آرنا

داوران: موعود بنیادی‌فرد، قهرمان نجفی، یوسف مغروری و میثم حیدری

ناظر: محسن قهرمانی

ترکیب تیم فوتبال فولاد: شهاب گردان، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، مهدی شیری، عارف آغاسی، محمد آبشک، آرش رضاوند، محمدرضا عباسی (ساسان انصاری دقیقه ۵۴)، آیاندا پاتوسی (وحید حیدری دقیقه ۸۲)، محمدرضا خلعتبری (کوشکی دقیقه ۷۲)، لوسیانو پری را

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی (حسین ابراهیمی دقیقه ۹۰)، مسعود ابراهیم‌زاده، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمدحسین اسلامی (سینا اسد بیگی دقیقه ۴۵)، امیر شبانی، سعید باقرپسند، محمد خدابنده‌لو (سجاد جعفری (دقیقه ۷۲)، سجاد آشوری (امین درویشی دقیقه ۷۲).

سرمربی: مهدی تارتار

کارت زرد:

ذوب آهن: محمد حسین اسلامی (دقیقه ۱۹)، آرمان قاسمی (دقیقه ۴۵)، حامد نورمحمدی (دقیقه ۷۹)

فولاد: آبشک (دقیقه ۶۶)

کارت قرمز:

گل‌ها:

فولاد: پری را (دقیقه ۱)

ذوب آهن: باقر پسند (دقیقه ۳۱)، امین درویشی (دقیقه ۸۷)

شرح بازی: شهاب گردان دروازه‌بان نیم فصل اول ذوب آهن درون دروازه فولاد قرار دارد. فولادی‌ها در اولین حمله و در دقیقه یک بازی توسط پری را به گل رسیدند. گاندو ها برای جبران گل خورده حملاتی را انجام می‌دهند. بازی تا دقیقه ۲۵ با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد پیش می‌رود، در این دقایق شاهد موقعیت‌های خطرناک از جانب دو تیم نیستیم. تارتار برای این بازی روی ارسال از کناره‌ها حساب باز کرده بود که ابراهیم زاده از سمت چپ توپی روی دروازه فولاد ارسال کرد و گل تساوی توسط باقرپسند به ثمر رسید. بازیکنان فولاد فشار بیشتری را وارد می‌کنند. داور یک دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در نهایت نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک تمام شد.

نیمه دوم: در این نیمه توپ و میدان بیشتر در اختیار فولاد است. بازی تا دقیقه ۶۵ با تساوی یک بر یک پیش می‌رود. ذوبی ها با تعویض‌هایی که صورت گرفت عملکرد بهتری ارائه دادند. بازی خوبی را در دقایق پایانی شاهد نیستیم. در دقیقه ۸۷ بازیکن ذوب آهن با دید خوبی که داشت سعی کرد از جلو آمدن دروازه‌بان فولاد استفاده کند و توپ را از بالای سر گردان به گل تبدیل کند، اما این دروازه‌بان توپ را به سختی با یک دست دفع کرد که توپ برگشتی توسط درویشی به گل تبدیل شد و ذوب آهن پیش افتاد. داور پنج دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که در نهایت بازی با پیروزی دو بر یک ذوب آهن به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۴۳: بازیکن ذوب آهن توپی روی دروازه فولاد فرستاد که گردان توپ را مشت کرد.

دقیقه ۵۶: رضاوند توپی روز دروازه ذوب آهن فرستاد که توپ به پری را رسید و ضربه این بازیکن با اختلاف کم از کنار فرعباسی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: ضربه خلعتبری از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۱: بازیکن فولاد در محوطه جریمه ذوب آهن به هم تیمی خود پاس داد که دیگر بازیکن این تیم توپ را در عرض برای پری را فرستاد و این بازیکن هم از اشتباه مدافعین ذوب آهن استفاده کرد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۱: ابراهیم زاده توپی روی دروازه فولاد ارسال کرد که باقر پسند بالاتر از دفاع حریف با سر به توپ ضربه زد و در حالی که گردان نظاره‌گر حرکت توپ بود، گل تساوی به ثمر رسید.

دقیقه ۸۷: بازیکن ذوب آه ن از میانه میدان دید که گردان جلو آمده ضربه‌ای زد که توپ از روی سر این دروازه‌بان رد شود، اما این اتفاق رخ نداد و گردن به سختی هرچه تمام تر با یک دست توپ را برگشت داد که امین درویشی توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد.

کد خبر 559928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.