فردا آخرین مهلت ثبت‌نام اردوی راهیان نور

مسئول بسیج مرکز علمی‌کاربردی استان اصفهان گفت: این مرکز علمی، نخستین اردوی راهیان نور امسال را برگزار می‌کند و با اینکه این تصمیم بدون برنامه قبلی صورت گرفت و فرصت کافی برای تبلیغ وجود نداشت، با مساعدت ریاست مرکز علمی‌کاربردی استان برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

اسماعیل کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ثبت‌نام اردوی راهیان نور دانشگاه علمی‌کاربردی اصفهان از دوشنبه _دوم اسفندماه_ آغاز شده و تا فردا _دوشنبه شانزدهم اسفندماه_ ادامه دارد، اظهار کرد: مدت اردو پنج روز است که سه روز آن در مناطق جنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: اعزام دانشجویان در دو مرحله انجام می‌شود که در مرحله اول دانشجویان دختر سه‌شنبه _هفدهم اسفندماه_ اعزام و پس از آن در مرحله دوم دانشجویان پسر جمعه _بیستم اسفندماه_ اعزام می‌شوند؛ محل استقرار دانشجویان نیز قرارگاه شهید باکری است.

مسئول بسیج مرکز علمی‌کاربردی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه ویروس‌کرونا شرایط سختی ایجاد کرده و باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، شرایط ثبت‌نام بسیار محدود است.

کیانی در رابطه با هزینه برگزاری اردوی راهیان‌نور گفت: هزینه برگزاری اردوی راهیان نور برای دانشگاه یک‌میلیون و ۱۵۰ هزار تومان بوده و دانشجویان برای شرکت در اردو باید مبلغ ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با مساعدت بسیج استان ظرفیت افراد شرکت‌کننده در اردو افزایش پیدا کرد تا امکان ثبت‌نام و شرکت در اردو برای علاقه‌مندان فراهم شود.

مسئول بسیج مرکز علمی‌کاربردی استان اصفهان اشاره کرد: این مرکز علمی نخستین اردوی راهیان نور امسال را برگزار می‌کند و با اینکه این تصمیم بدون برنامه قبلی صورت گرفت و فرصت کافی برای تبلیغ وجود نداشت، با مساعدت ریاست مرکز علمی‌کاربردی استان برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

کد خبر 559892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.