پرداخت حق و حقوق کارگران شهرداری مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در طول جلسه گذشته و این جلسه تذکر دادیم که حق و حقوق کارگردان پرداخت نشده است و مدیریت شهری باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه، پانزدهم اسفندماه_ در نطق خود در سی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، ضمن تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: در طول جلسه گذشته و این جلسه تذکر دادیم که حق و حقوق کارگردان پرداخت نشده است؛ مدیریت شهری باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

وی افزود: مدیریت شهرداری مدیریت انتقادناپذیر است، موارد زیادی را می‌شنویم که اگر کسی نقد کند از کار خود عزل می‌شود، ولی بدانید که این پست و میز خیلی زودتر از آنچه که فکر می‌کنیم از ما گرفته می‌شود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هنوز در شهرداری تخلفاتی انجام می‌شود که باید مدیران نظارت و حراست شهرداری به این موارد ورود کنند و البته باید این موضوعات توسط کمیسیون پایش و نظارت رسیدگی شود.

وی گفت: در روزهای پایانی سال ترافیک‌های زیادی را در سطح شهر و معابر شاهد هستیم که باید برای بهبود و تسهیل رفت‌وآمد مردم اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 559867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.