اتمام عملیات آسفالت معابر مهدی‌آباد پیش از سال جدید

عضو شورای اسلامی شهر چهارباغ با اشاره به اهمیت توسعه فضای شهری و تقویت ارائه خدمات به شهروندان، گفت: تاکید داریم، طرح آسفالت معابر مهدی‌آباد علاوه‌بر تقویت کیفیت تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

کلام بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مطالبات شهروندی مبنی بر احیای آسفالت معابر مهدی‌آباد، اظهار کرد: توسعه و بهبود وضعیت آسفالت شهر به تسهیل تردد شهروندان کمک شایانی خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که اگر آسفالت اصولی باشد در کوتاه‌مدت آسیب نمی‌بیند، اضافه کرد: در برخی شرایط شاهد تخریب زودهنگام آسفالت معابر و خیابان‌ها هستیم، از این‌رو ضروری است کیفیت آسفالت حین انجام پروژه مورد توجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر چهارباغ از انجام بازدید میدانی اعضای شورای اسلامی این شهر از سطح شهر مهدی‌آباد خبر داد و گفت: آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح شهر چهارباغ و نواحی در دستور کار مدیریت شهری است و سعی داریم پیش از پایان سال اقدامات نهایی این طرح را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به شهروندان، افزود: رفاه و آرامش شهروندان جز ضروری‌ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری است، همچنین ایجاد بسترهای مناسب توسعه‌ای در سطح شهر از مؤلفه‌های ایجاد شهری زیبا و مدرن است.

بیات با بیان این‌که اجرای عملیات روکش آسفالت دستی معابر سطح شهر با درخواست شهروندان پیش‌بینی و در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: آسفالت مناسب معابر و خیابان‌ها یکی از مطالبات بحق شهروندان از مدیریت شهری است و در این راستا آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح شهر چهارباغ و نواحی در دستور کار مدیریت شهری چهارباغ است.

کد خبر 559838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.