سرانه آموزشی کمال‌شهر پایین‌تر از استاندارد

شهردار کمال‌شهر با اشاره به لزوم ورود خیران در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی این شهر، گفت: سرانه آموزشی در این شهر بسیار ناچیز است.

امیر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی مدرسه خیرساز در منطقه رضوانیه کمال‌شهر خبر داد و اظهار کرد: به جهت پراکندگی جمعیت و با در نظر گرفتن افراد واجد شرایط آموزش و فضای بسیار ناکافی و محدود کمال‌شهر، این شهر در وضعیت بسیار نامطلوبی از نظر سرانه آموزشی قرار دارد.

وی با بیان اینکه سرانه آموزشی کمال‌شهر بسیار ناچیز است و نیازمند حمایت خیران هستیم، خاطرنشان کرد: خیران همواره پیش قدم در گسترش فضاهای فرهنگی و آموزشی هستند و احداث و تجهیز بناهای آموزشی، مستلزم حضور پرشور آن‌ها است.

شهردار کمال‌شهر با تاکید بر اینکه خیران بازوان پر توان مدیریت شهری هستند، خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش با ایجاد فضاهای آموزشی مطلوب زمینه را برای ایجاد روحیه نوع‌دوستی در جامعه فراهم می‌کند و دانش‌آموزان در مسیر فراگیری علم، اهداف شهرداری و قوانین و مقررات شهروندی را فرا می‌گیرند و در خانواده و جامعه اشاعه می‌دهند.

بهمنی ادامه داد: مدیریت شهری تبیین فرهنگ شهرنشینی و آموزش شهروندی را تا آنجا که در حدود و اختیاراتش باشد، پیش می‌برد و این حرکت موجب دلگرمی خیرانی است که در همه زمینه‌ها همراه مسئولان بوده‌اند.

وی گفت: شهرداری کمال‌شهر با عنایت به مسئولیت‌ها و وظایف خود، درصدد است تا فضاهای آموزشی شهر را توسعه دهد.

کد خبر 559761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.