ثبت فرمول‌های محاسبات عوارض عملیاتی شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت سامانه سرای هشت تاکید می‌شود ثبت فرمول‌های محاسبات عوارض عملیاتی شود و بر مبنای آنچه در شورای اسلامی شهر به تصویب رسید، بدون کم و کاست در سایت بارگذاری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه، پانزدهم اسفندماه_ در نطق پیش از دستور خود در سی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، ضمن تبریک و تهنیت ایام شعبانیه، اظهار کرد: یکی از اعمالی که در این ماه پرفضیلت در سیره عملی و کلام ائمه‌اطهار به آن تاکید شده، احسان و نیکوکاری است؛ اکنون در آستانه هفته احسان و نیکوکاری هستیم و فرصت خوبی است که با توجه به شرایط اقتصادی در این جشن نو شدن سهیم باشیم.

وی با اشاره به روز درختکاری، گفت: این یک فرهنگ دینی و ایرانی است که حق طبیعت را به نیکویی پاس بداریم؛ کاشت درخت و مراقبت از طبیعت نوعی از احسان و نیکوکاری قلمداد می‌شود، اگر چه با صنعتی شدن جوامع و رشد شهرها، تغییرات جوی، کم‌آبی و آینده‌نگر نبودن شاهد از دست رفتن منابع طبیعی و محیط زیست هستیم و محیط زیست و منابع طبیعی در کشور به سرعت در حال تخریب است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: نمی‌شود از درختکاری گفت و از باغ‌شهر اصفهان یاد نکرد؛ امروز رودخانه خشک زنده‌رود قصه پرغصه دارد و از تالاب زیبای گاوخونی نمی‌توان حرفی نزد، زیرا این زیست بوم غنی به کانون ریزگردهای آلوده و مسموم تبدیل شده است.

وی با اشاره به روزهای شلوغ پایان سال، تصریح کرد: معمولاً در این ایام مراجعات شهروندان به شهرداری بیشتر می‌شود و لازم است مدیران مناطق با حضور بین شهروندان، چهره به چهره با آنها در ارتباط باشند.

نورصالحی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت سامانه سرای هشت تاکید می‌شود ثبت فرمول‌های محاسبات عوارض عملیاتی شود و بر مبنای آنچه در شورای اسلامی شهر به تصویب رسید، بدون کم و کاست در سایت بارگذاری شود.

وی با اشاره به صدور مجوزها به صورت غیرحضوری و مجازی، تصریح کرد: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها قرار است از خردادماه صدور مجوزها و پاسخ به درخواست‌ها بدون مراجعه حضوری انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ازدحام جمعیت در بازار اصفهان گفت: با پدیده ناپسند گسترده سد معبر مواجه هستیم که علاوه بر سخت کردن تردد عابران، شرایط بدی را برای کسبه فراهم کرده است که انتظار می‌رود خود بازاریان و کسبه به تسهیل این شرایط کمک کنند.

کد خبر 559729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.