استقبال از بهار با اجرای طرح پاکسازی «محله‌به‌محله»

شهردار پره‌سر از اجرای طرح استقبال از بهار در قالب طرح پاکسازی «محله‌به‌محله» به منظور آماده‌سازی سیما و منظر شهری برای نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

پژمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اجرای طرح استقبال از بهار به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید در مناطق مختلف شهر پره‌سر از حدود ۱۰ روز پیش آغاز شده است و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح شامل حذف موانع فیزیکی از معابر، شست‌وشو، پاکسازی و زیباسازی مبلمان شهری، خیابان‌ها و پیاده‌روها، پارک و میدان ورودی شهر از سمت تالش، رنگ‌آمیزی جدول‌ها، میادین و بلوارها، کاشت یک هزار و ۸۰۰ عدد انواع نشای گل‌های فصلی در فضای سبز و شاخه‌زنی درختان، جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی در شهر پره‌سر برای استقبال از بهار سال ۱۴۰۱ است.

شهردار پره‌سر با بیان اینکه طرح پاکسازی «محله‌به‌محله» اجرا می‌شود تا بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب در شهر، سالی پرنشاط و شاد را برای همه شهروندان فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: در این طرح شهر به ۹زون تقسیم شده و مناطق مختلف با کارواش سیار شست‌وشو و پاکسازی می‌شود.

اکبری با بیان اینکه تمام سطل‌های زباله در محوطه شهرداری به وسیله کارواش شست‌وشو، رنگ آمیزی و بازسازی می‌شود، ادامه داد: تجهیزات ناقص ماشین‌آلات مکانیزه حمل زباله تکمیل و به‌روزرسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای تقویت روشنایی شهر در حال خریداری اقلامی ازجمله برج نوری و چراغ‌های پارکی هستیم، تصریح کرد: با تعدادی از گروه‌های موسیقی محلی هماهنگی‌های لازم انجام شده تا در ایام نوروز در پیاده‌روها با اجرای موسیقی شاد، فضایی پرنشاطی ایجاد کنند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوان‌شهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 559722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.