ساماندهی نکارود جهت توسعه گردشگری

رئیس شورای اسلامی شهر نکا گفت: سد لاستیکی بخشی از ساماندهی رودخانه‌ای است که به منظور توسعه گردشگری شهر نکا در شرقی‌ترین منطقه مازندران انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداسماعیل میری در مراسم بهره‌برداری از دو پروژه شهرداری نکا، اظهار کرد: سد لاستیکی که در مرحله افتتاح آن قرار داریم، در دوره سوم شورای اسلامی شهر شروع و تقریباً ۲۵ تا ۳۰ درصد پروژه در آن زمان اجرایی شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های شهرداران گذشته در به ثمر رساندن این پروژه، ادامه داد: این پروژه در دوره جدید شورای اسلامی شهر و شهرداری نکا به پایان رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر نکا تصریح کرد: سد لاستیکی بخشی از ساماندهی رودخانه‌ای است که در حال انجام آن هستیم و این مجموعه، تفریحی و توریستی در نظر گرفته شده است تا در رونق گردشگری منطقه مؤثر باشد.

موسی خلیلی، شهردار نکا نیز با بیان اینکه پروژه سد لاستیکی نکارود سال‌ها نیمه‌کاره رها شده بود، اظهار کرد: این طرح پس از ۱۰ سال و با انجام ۱۰ هفته کار جهادی، سرانجام به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: دو پروژه سد لاستیکی و پارک ملت شهر نکا با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی و کمیته برنامه‌ریزی به بهره‌برداری رسید که شامل باند سلامت، کلبه‌های فروشگاهی پدالو و ورزش‌های آبی، پیست اسکیت، پارک و فضای سبز، منظره زیبا و دریاچه پشت سد است.

شهردار نکا با تاکید بر اینکه تلاش‌ها برمبنای تعهدات شهرداری و برنامه‌ریزی‌ها انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از افتتاح سد لاستیکی پل چهارم نکارود، ساماندهی ورودی شهر، رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر و آزادسازی ۳۰ متری از دیگر برنامه‌های شهرداری نکا است.

وی با بیان اینکه نکا به یکی از مراکز مهم گردشگری شرق مازندران تبدیل می‌شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در منطقه وجود دارد و متعهد هستیم اقدامات مؤثری به منظور محقق کردن پتانسیل‌های موجود در شهر انجام دهیم.

کد خبر 559720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.