ترکیب احتمالی سپاهان برابر فجرسپاسی

تیم فوتبال سپاهان با انگیزه پایان دادن به تساوی‌های متوالی، رودرروی فجرسپاسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان پس از سه تساوی متوالی امروز در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف تیم رده چهاردهمی فجرسپاسی می‌رود و فرصت خوبی دارد که در خانه از شر تساوی‌های متوالی خلاص شود و دوباره به ریل پیروزی بازگردد. سپاهان در شرایطی به مصاف فجرسپاسی می‌رود که یاسین سلمانی و حسن شوشتری را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

رشید دیگر فرصت اشتباه ندارد

رشید مظاهری در چهارمین بازی متوالی که برای سپاهان انجام داد، برابر تراکتور گل‌های بدی دریافت کرد؛ به‌خصوص روی گل اول می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. اگر محرم نویدکیا سیاستی را که در قبال سایر بازیکنان در پیش گرفته است درخصوص دروازه‌بان هم داشته باشد، فردا کنت درون چارچوب سپاهان خواهد بود، اما با این حال به نظر می‌آید مظاهری فردا هم درون دروازه سپاهان خواهد ایستاد با این تفاوت که دیگر فرصت اشتباه نخواهد داشت.

مهدی‌زاده به ترکیب اصلی می‌رسد؟

عملکرد ضعیف نژادمهدی مقابل هوادار، گولسیانی را به ترکیب اصلی رساند و حالا ممکن است عملکرد ضعیف پورقاز در دیدار مقابل تراکتور، فرصت را در اختیار مهدی‌زاده قرار دهد تا به ترکیب اصلی سپاهان راه یابد و در کنار گولسیانی زوج دفاعی سپاهان را تشکیل دهند. دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن همچنان دو دفاع کناری سپاهان در ترکیب ثابت خواهند بود.

خط هافبک؛ احتمالاً بدون تغییر

با عملکرد خوب سه هافبک سپاهان یعنی جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی و محمد کریمی در بازی‌های قبل، احتمالاً امروز نیز همین ترکیب را در میانه میدان سپاهان خواهیم دید. البته علی‌محمدی در دقایق ابتدایی دیدار با تراکتور آن‌طورکه انتظار می‌رفت، ظاهر نشد اما درمجموع عملکرد قابل قبولی داشت و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد برای سومین بازی متوالی در پست هافبک دفاعی ایفای نقش خواهد کرد. دست محرم نویدکیا در خط هافبک با غیبت سلمانی و شوشتری بسته است و تنها مسعود ریگی را به عنوان بازیکن تعویضی دارد.

جهانی یا احمدزاده جایگزین میرزایی در وینگر چپ

هرچند شهباززاده برابر تراکتور نتوانست گلزنی کند اما در طول بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و پاس گل اول را هم داد. عملکرد خوب او در بازی قبل، جایگاه او را برای بازی امروز تضمین می‌کند ضمن اینکه احتمالاً محمدرضا حسینی نیز مانند بازی قبل در جناح راست خط حمله ایفای نقش می‌کند. تنها علامت سوال ترکیب خط آتش سپاهان سمت چپ است؛ جایی‌که میرزایی در بازی قبل از ابتدا در آن پست بازی می‌کرد اما نتوانست جواب اعتماد محرم را بدهد تا جهانی در نیمه دوم جانشین او شود و گلزنی هم بکند. با این حال برای دیدار با فجرسپاسی، فرشاد احمدزاده پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت، انتخاب اول محرم برای پست وینگر چپ است، اما این احتمال وجود دارد که به جای او، میلاد جهانی به لطف درخشش در بازی قبل در این بازی در ترکیب ثابت قرار بگیرد و در سمت چپ خط حمله بازی کند. بازیکنانی مثل شهریار مغانلو و رضا میرزایی نیز با توجه به نتیجه بازی احتمال دارد در نیمه دوم به بازی گرفته شوند.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با فجرسپاسی به شرح زیر است:

رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده.

کد خبر 559708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.