ظرفیت فضای مجازی برای پاسخ گویی به شبهات مهدویت بکارگیری شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه امروز شبهات در زمینه مهدویت افزایش یافته است، گفت: با توجه به افزایش شبهات مهدویت، ظرفیت فضای مجازی باید برای پاسخ گویی به این شبهات بکارگیری شود.

به گزارش ایمنا، ابوالحسن کبیری امروز _شنبه چهاردهم اسفندماه_ در دومین جلسه شورای سیاستگذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت های مهدوی اظهار کرد: شناسایی مسائل و شبهاتی که اخیراً در زمینه موضوع ظهور مطرح شده یکی از نکات مهمی است که باید توسط کارشناسان این حوزه انجام و پاسخ های آنها به سمع و نظر افراد تریبون دار از جمله مداحان، سخنرانان و ائمه جماعات برسد تا بدین وسیله آنها بتوانند مخاطبان را با این شبهات آشنا و توجیه کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: امروز شاهد این هستیم که عده‌ای از جریان ها، شخصیت های انحرافی را در زمینه مهدویت معرفی می کنند که کاملاً هدایت شده است و باید در این زمینه با هوشیاری لازم عمل کرد.

وی با اشاره به لزوم مردمی‌کردن جشن‌های نیمه شعبان، یادآور شد: مردمی کردن برنامه ها به این معنا نیست که دستگاه ها و مسئولان ذیربط در این حوزه نقش هدایتگری خود را فراموش کنند، بلکه باید با استفاده از ظرفیت هایی از جمله بسیج و مساجد این برنامه ها هدایت شوند تا امسال شاهد برگزاری جشن های باشکوه، مردمی و معنوی در سراسر استان باشیم.

منبع: ایرنا
کد خبر 559694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.