عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ اسفندماه

در این بسته خبری از خط کشی محوری معابر شهر قدس تا عدم صدور مجوز حفاری در ساری و فضاسازی شهر قزوین را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تکذیب خبر مسموم کردن سگ‌های بلاصاحب فردیس

حسین روستایی، معاون خدمات شهری شهرداری فردیس فیلم منتشر شده در خصوص مسموم کردن سگ‌های بلا صاحب و کشتن آنها را تکذیب کرد و گفت: فرآیند کاری شهرداری فردیس زنده گیری و عقیم سازی سگ‌های بلا صاحب است.

تصویب بودجه ۱۴۰۱ شهرداری خمین

حمید احمدی، سرپرست شهرداری خمین گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری خمین برمبنای رقم یک‌هزار و ۹۹۷ میلیارد ریال از سوی شورای شهر مصوب شد.

خرانق اردکان، فاقد امکانات رفاهی

عبدالرسول یزدی، شهردار خرانق اردکان گفت: این منطقه با وجود شهر بودن، فاقد هرگونه امکانات رفاهی است و امیدواریم با حمایت مسئولان این مشکل رفع شود.

یاسوج، آماده استقبال از بهار

نستهن مقدم، شهردار یاسوج از آماده‌سازی شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران برای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی خبر داد و گفت: فعالیت واحدهای مختلف شهرداری یاسوج با هدف آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز به‌صورت ویژه آغاز شده است.

عدم صدور مجوز حفاری در ساری تا پایان تعطیلات نوروز

علیرضا سعیدی، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری ساری اظهار کرد: هرگونه حفاری در خیابان‌های مرکز استان از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ماه ممنوع است.

استقبال بندر انزلی از بهار

مهدی خلیلی، شهردار بندرانزلی از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار به منظور آماده‌سازی سیما و منظر شهر برای نوروز سال ۱۴۰۱ خبر داد.

خط‌کشی محوری معابر شهر قدس

در راستای ارتقای ایمنی و نظم‌دهی به ترافیک معابر شهر، عملیات خط‌کشی محوری بلوارها و خیابان‌های اصلی سطح شهر به طول ۳۰ کیلومتر توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قدس در حال اجرا است.

فضاسازی شهر قزوین به مناسبت اعیاد شعبانیه

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: فضای شهر به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه آماده‌سازی شد.

نوسازی ۱۰ دستگاه تاکسی در گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: با پیگیری‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری به‌زودی ۱۰ دستگاه تاکسی به صورت خرید نقدی و به نرخ دولتی نوسازی می‌شود.

کد خبر 559651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.