آبیاری ۹۹ درصد فضای سبز شهری گلپایگان با آب خام

شهردار گلپایگان با بیان اینکه ۹۹درصد فضای سبز شهری گلپایگان با آب خام آبیاری می‌شود، گفت: سالانه یک‌ونیم میلیون انواع گل صندوقی و گلدانی در گلخانه شهرداری تولید می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به کاشت ۱۱ هزار اصله درخت در سال جاری اظهار کرد: مساحت فضای سبز عمومی شهر گلپایگان ۱۶۰ هکتار و سرانه فضای سبز برای هر شهروند ۲۷ مترمربع است.

وی افزود: مرکز پرورش گل و گیاه شهرداری گلپایگان با دو هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت فضای سرپوشیده و ۱۵ هزار متر مربع فضای باز، در حال فعالیت است.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: سالانه یک‌ونیم میلیون انواع گل صندوقی و گلدانی در گلخانه شهرداری تولید می‌شود و شهرداری در تولید گل و درختچه خودکفا است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا دو سال آینده در تولید نهال نیز خودکفا می‌شود.

شکرزاده با بیان اینکه در گلخانه شهرداری گلپایگان ۱۰ نفر در سه شیفت کاری مشغول به کار هستند، تصریح کرد: کاشت چمن و درخت و لوله‌گذاری در هفت هزار مترمربع از فضای سبز موجود سطح شهر انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۹۹ درصد فضای سبز شهری گلپایگان با آب خام آبیاری می‌شود، گفت: بیش از ۱۵ کیلومتر لوله‌گذاری انتقال آب خام در سال جاری انجام شده است.

کد خبر 559640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.