۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
شیبا اینو در هفته مد

شیبا اینو به خیابان‌های پایتخت مد، میلان، آمد تا مشارکت این توکن میم را با برند مد لباس جان ریچموند (John Richmond) تبلیغ کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تراموای شهری شماره ۱۸۲۵ (نوعی قطار شهر) که اکنون با نشان‌های SHIB و جان ریچموند تزئین شده است، اوایل این هفته به استقبال میلانی‌ها رفت. این بخشی از همکاری مد Shiba Inu و John Richmond با نام (Legends Live Forever) است. همچنین می‌توان نقاشی‌های دیواری را مشاهده کرد که در یک ساختمان برای ترویج مشارکت نصب شده اند.

شیبا اینو در هفته مد

پس از کسب مجوز از شورای شهر میلان، تیم پشت این کمپین تبلیغاتی شروع به استفاده از تراموا با شماره ۱۸۲۵ کرد که از مسیر ۲۳ از مترو سستو ۱ به Cernusco Sul Naviglio حرکت می‌کرد. لوگوهای SHIB و جان ریچموند برای حدود یک ساعت در معرض دید ساکنان میلان قرار گرفتند و ۱۲ کیلومتر تراموا سواری داشتند.

اعلام همکاری مد بین این دو نام بزرگ در صنایع مربوطه پس از هفته مد میلان و درست به موقع برای هفته مد پاریس منتشر شد. این حرکت اولین قدم‌های شیبا اینو را به دنیای پر زرق و برق مد نشان داد.

جان ریچموند اشتیاق خود را برای راه اندازی این همکاری به اشتراک گذاشت و گفت که احساس می‌کند به نظر می‌رسد در رؤیا است. با این حال، ریچموند خوشحال است که این پروژه واقعی است و مشتاقانه منتظر مد پر زرق و برق کریپتو پانک است.

کمپین Legends Live Forever همچنین قرار است ۱۰۰۰۰ NFT را راه اندازی کند که در آن نسخه‌های فیزیکی آنها در باند جان ریچموند در طول هفته مد میلان برنامه ریزی شده در ۲۰ تا ۲۶ سپتامبر رژه می‌روند.

کد خبر 559626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.