پیتر برانت هولدرهای بیت کوین را عصبانی می‌کند

پیتر برانت (Peter Brandt)، تاجر کهنه‌کار، در توییت اخیر خود، به هولدرهای بیت‌کوین اشاره کرد و ادعا کرد که نگه داشتن بزرگترین رمزارز برای مدت طولانی معنی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرمایه گذاران بیت کوین معمولاً به دلیل پشیمانی از پیش بینی‌های خود، برای فروش مردد هستند. علاوه بر این، معامله‌گری پیچیده است، به همین دلیل است که بسیاری به سادگی تصمیم می‌گیرند به نگهداری پایبند باشند. با این حال، برانت می‌گوید که چرخه‌های بیت کوین به راحتی قابل تشخیص هستند. از این رو، با توجه به شفافیت قله‌های بازار، این طراح نمودار معتقد است که ریسک اصلاح ۸۰ درصدی برای سرمایه گذاران منطقی نیست.

چگونه می‌توان یک سیگنال با قدرت بالا را شناسایی کرد؟ در یک توئیت جداگانه، برانت ادعا می‌کند که چشم‌های لیزری، که طرفداران بیت کوین از آن برای پروفایل‌های توئیتر خود جهت پیش بینی قیمت ۱۰۰ هزار دلاری بیت کوین استفاده می‌کردند، می‌تواند بهترین راهنمای شما باشد.

بازیابی بیت کوین متوقف می‌شود

بازیابی قیمت بیت کوین اکنون پس از رسیدن این رمزارز به مرز ۴۵ هزار دلار متوقف شده است. با این حال، همانطور که توسط U.Today گزارش شده است (Jurrien Timmer) مدیر بخش سرمایه گذاری جهانی در (Fidelity Investments) اخیراً خاطرنشان کرد که رمزارز پرچمدار یک الگوی دو دره تشکیل داده است که می‌تواند یک سیگنال خرید برای معامله گران باشد.

کد خبر 559603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.