۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
بایننس به مالزی بازگشت

پیشروترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، در حال بازگشت به بازارهای مالزی با یک سهم استراتژیک در پلتفرم معامله دارایی دیجیتالی تنظیم شده این کشور از MX Global است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صرافی پیشرو کریپتو در منطقه آسیا حضور چشمگیری دارد و با مشارکت جدید خود در مالزی، هدف این صرافی گسترش رشد پایدار بازار ارزهای دیجیتال در منطقه جنوب شرقی آسیا است. از سوی دیگر، MX Global قصد دارد از مشارکت اخیر و جریان جدید سرمایه برای گسترش بازار خود و تبدیل شدن به قطب نقدینگی پیشرو در منطقه حمایت کند.

مشارکت اخیر بایننس نیز نشان‌دهنده نوعی الگو است، به‌ویژه در مناطقی که صرافی برای کاهش مستقل الزامات انطباق مقرراتی دشوار بوده است. صرافی ارز دیجیتال خدمات خود را در مالزی در جولای ۲۰۲۱( تیر ۱۴۰۰) پس از دستور شورای عالی امنیت به دلیل عدم رعایت قوانین نظارتی محدود کرده است.

یکی از سخنگویان بایننس به کوین تلگراف گفت: همکاری اخیر به صرافی ارز دیجیتال کمک می‌کند تا رویکرد نظارتی محلی را درک کند و توضیح داد: این بخشی از ابتکارات بایننس برای همکاری با قانونگذاران است. با همکاری با پلتفرم‌های تنظیم‌شده، ما از نمایندگان محلی حمایت می‌کنیم تا کسب‌وکار خود را بیشتر گسترش دهند، در حالی که با آنها مطابقت دارند.

کد خبر 559600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.