پرداخت اقساطی جرائم معوقه بدون پیش‌پرداخت/محاسبه هزینه پارکینگ با تخفیف ویژه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه بدون پیش‌پرداخت و محاسبه هزینه پارکینگ با تخفیف ویژه، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه بدون هیچ پیش‌پرداختی فراهم شده و هزینه پارکینگ با تخفیف ویژه محاسبه شده است. البته این طرح شامل خودروهایی که با دستور قضائی، انتظامی یا به علت تصادف توقیف شده‌اند، نمی‌شود.

وی با بیان اینکه زمان اجرای این طرح محدود و تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ است، افزود: متقاضیان با استفاده از اپلیکیشن «پلیس من» و مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ در سراسر استان نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه سیاست پلیس در آستانه سال جدید خودداری از توقیف خودروها تا حد امکان است، ادامه داد: تخلف پلیس همواره تخلفات حادثه‌ساز بوده است و برابر قانون در موقعیت‌هایی که پلیس مجبور به توقیف باشد، قطعاً نسبت به توقیف وسیله نقلیه متخلف اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط خاص مالکان برای ترخیص وسیله نقلیه خود، خاطرنشان کرد: اگر فردی قبض پارکینگ را گم کرد، متصرف حین توقیف است و به مالک دسترسی ندارد و بیمه‌نامه و گواهی‌نامه معتبر ندارد، با شرایط خاص می‌تواند خودروی خود را تحویل بگیرد.

کد خبر 559592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.