ترویج تاکسی‌رانی هوایی در کلان‌شهرهای دنیا

شرکت سازنده ولوکوپتر، یک نوع بالگرد یک‌نفره الکتریکی در حال توسعه مجموعه‌ای از هواگردها نظیر VoloCity، VoloConnect و VoloDrone است تا تاکسی‌رانی هوایی را در شهرهایی مانند سنگاپور، رم ایتالیا و پاریس در فرانسه ترویج دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران شرکت سازنده ولوکوپتر از تخصیص ۱۷۰ میلیون دلار برای ایجاد سری اول تاکسی‌های پرنده خبر داده است و مدعی شده است که به زودی هواگردهای مسافربری خود را در اغلب شهرهای جهان به حرکت در خواهد آورد. این شرکت در نظر دارد، تردد هوایی را به یک اکوسیستم فراگیر در جهان تبدیل کند و از این طریق نه تنها مزایای پویایی سبز هوایی را برای کره خاکی به ارمغان آورد، بلکه خدمات تاکسی‌رانی هوایی تجاری را در سراسر دنیا و به ویژه سنگاپور، رم و ایتالیا گسترش دهد.

شرکت سازنده ولوکوپتر همچنین به همکاری با کارگزاری نوسازی سئول، پایتخت کره جنوبی پرداخته است و در نظر دارد از طریق یک مشارکت استراتژیک، حمل‌ونقل هوایی را در شهرهای کره جنوبی نیز گسترش دهد. مدیران شرکت مدعی هستند که اولین شرکت جهان خواهند بود که حمل‌ونقل هوایی را در شهرها ترویج خواهند داد و از این طریق، پایداری را برای شهرها و ساکنان آن‌ها به ارمغان خواهند آورد.

ترویج تاکسی‌رانی هوایی در کلان‌شهرهای دنیا

نکته جالب توجه این‌که موفقیت ولوکوپر در ساخت هوانوردها تا به امروز باعث تشویق سرمایه‌گذاران جدید بسیاری به سرمایه‌گذاری‌های کلان برای ساخت هوانوردها مسافربری شده است و در نتیجه، پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک، تاکسی‌های پرنده شرکت ولوکوپتر، بخش اعظم ترددهای هوایی سراسر جهان را در بر گیرد.

البته مدیران ولوکوپتر در تلاش هستند نظر سایر سرمایه‌گذاران پرآوازه جهان را نیز به خودروهای الکتریکی پرنده خود جلب کنند به این امید که تردد هوایی را در سراسر دنیا ترویج دهند و تبعات پایدار آن را برای کره خاکی و ساکنان آن به ارمغان آورند.

ترویج تاکسی‌رانی هوایی در کلان‌شهرهای دنیا

کد خبر 559549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.