مبارکه در آستانه نیمه شعبان نورافشانی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: برنامه‌های شاد و متنوعی ویژه اعیاد شعبانیه و استقبال از عید نوروز در سطح شهر مبارکه اجرا می‌شود.

سید امین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مراسم جشن و سرودهای خیابانی و نورافشانی هم‌زمان با اعیاد شعبانیه در چندین نوبت برگزار شده و در شب‌های آینده نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که جشن میلاد امام زمان (عج) به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام در نظر گرفته شده است، ادامه داد: جشن بزرگ شب میلاد حضرت ولیعصر (عج) در فضای باز ورزشگاه ۲۲ بهمن مبارکه و با هدف ایجاد فضای شاد و با نشاط برای خانواده‌ها، همراه با اجرای مراسم نور افشانی برگزار خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر مبارکه تاکید کرد: به مناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار دیدار اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده سپاه شهرستان مبارکه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این ایام خواهد بود.

وی اضافه کرد: غرس نهال به مناسبت روز درختکاری در کنار گلزار شهدای گمنام صفاییه و چندین محله دیگر شهر انجام خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: مراسمی با حضور مسئولان شهرستان هم‌زمان با روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) ویژه جانبازان بالای ۵۰ درصد شهرستان و خانواده آنها در مجموعه فرهنگی و تفریحی شهرداری مبارکه برگزار خواهد شد تا از ایثار و فداکاری آنها تقدیر شود.

کد خبر 559506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.