نقش و نگار نوروز بر چهره نصف‌جهان

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طراحی و نصب ۱۶۰ المان نوری در میادین و چهارراه‌های شهر از اقدامات این سازمان در آستانه سال جدید است، گفت: از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی می‌توان به رنگ‌آمیزی جداول خیابان‌ها و میادین و نصب جعبه‌های گل روی عرشه پل‌های شهر مانند پل فردوسی اشاره کرد.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در آستانه فصل بهار، اظهار کرد: از جمله اقدامات و برنامه‌های این سازمان که در آستانه سال نو انجام می‌شود می‌توان به مواردی همچون اجرای دیوارنگاره بر روی دیوارهای مرتفع در ۲۵ نقطه شهر، اجرای ۲۵ رویداد هنری توسط هنرمندان در سطح شهر، اجرای محور نوری در بلوار هشت‌بهشت ویژه پیاده‌روی و عکاسی و نصب المان‌های سفره هفت‌سین با طرح‌های متنوع در مناطق مختلف شهر اشاره کرد.

وی ادامه داد: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اقدامات دیگری همچون طراحی و نصب ۱۶۰ المان نوری در میادین و چهارراه‌ها، نصب بیش از دوهزار پرچم مزین به نمادهای اصفهان، نصب ۱۲ تابلوی گرافیکی در محدوده رینگ سوم حلقه حفاظتی اصفهان با محوریت شعار "اصفهان من، شهر زندگی" و نصب جعبه‌های گل روی عرشه پل‌های شهر مانند پل فردوسی، پل ابوذر و پل فلزی با مشارکت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را انجام داده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ورودی‌های شهر برای نوروز ۱۴۰۱ به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است و در این نقاط سفره‌های هفت‌سین نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی جداول خیابان‌ها با چهار طیف رنگی از سفید تا فیروزه‌ای تا قبل از فرارسیدن ایام نوروز تکمیل خواهد شد، اضافه کرد: رنگ‌آمیزی جداول میادین و محدوده چهاراه‌ها با استفاده از رنگ‌های زرد و مشکی آغاز شده است و کل این عرصه‌ها تا پایان سال رنگ‌آمیزی خواهد شد.

کد خبر 559352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.