اعتماد به آمریکا سرابی بیش نیست

امام‌جمعه چادگان گفت: ملت ایران با تجربه‌ای که از خیانت‌های آمریکا داشتند هرگز اجازه ایجاد انقلاب سبز مخلمین در کشور را ندادند و می‌دانند اعتماد به آمریکا سرابی بیش نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با تبریک فرارسیدن ماه شعبان، اظهار کرد: پاسداران راه امام حسین (ع) را در پیش گرفتند و هر کس از دین اسلام و نظام پاسداری کند به معنای واقعی کلمه پاسدار است.

وی با بیان اینکه سلبیریتی‌ها با سوءنیت برای اوکراین و طالبان دلسوزی می‌کنند، افزود: این در حالی است که از قتل عام مردم مظلوم یمن سخن به میان نمی‌آورند و این ناشی از دنبال کردن سیاست دو گانه‌ای است که آمریکا دارد.

امام‌جمعه چادگان با بیان اینکه جانبازان شهدای زنده جنگ تحمیلی هستند، تصریح کرد: دیدن وضعیت جسمی آنان قابل تحمل نیست، اما برخی از درخواست آنان تحلیل اشتباه می‌کنند و لازم است در ایام شعبانیه از پاسداران پیشکسوت و جانبازان دیدار شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا ظالم‌ترین حکومت در تاریخ بشر و هدفش بحران سازی در دنیا است، افزود: آمریکا تمام کشورها را در ساخت سلاح و تسلیحات منع می‌کند در حالی که خودش سازنده سلاح هسته‌ای است و با داشتن این سیاست کثیف و پلید قابل اعتماد نیست.

اسکندری با بیان اینکه اوکراین سومین کشور دنیا از لحاظ داشتن سلاح بود، ادامه داد: این کشور به واسطه تشکیل انقلاب سبز مخملین که یک نفر اسرائیلی که تنها شهرتش بازیگری بود را آمریکایی‌ها برای منصب قدرت انتخاب کردند و در جریان پیوستن به ناتو خلع سلاح شد، اکنون در جنگ با روسیه نه سلاحی دارد و نه مردمش حمایتش می‌کنند و محتاج به آمریکا شده است.

امام‌جمعه چادگان اظهار کرد: آمریکا به واسطه نفوذ در کشورها در راه‌اندازی جنگ بین کشورها نقش دارد، خوشبختانه ملت ایران با تجربه‌ای که از خیانت‌های آمریکا داشتند هرگز به ایجاد انقلاب سبز مخلمین اجازه ندادند و می‌دانند اعتماد به آمریکا سرابی بیش نیست.

اسکندری تأکید کرد: تقویت ایمان و غیرت دینی، توسعه گروه‌های مؤمن و مقاوم در سراسر جهان، قدرت گرفتن و قوی شدن استحکام نظامی، برنامه‌ریزی خردمندانه، حکیمانه و شناخت وسیع جاهلیت مدرن و دشمن شناسی در حفظ نظام و رسیدن به هدف بزرگ خلقت انبیا کمک کننده است.

کد خبر 559349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.