ضرورت پرداختن به جهاد تبیین برای روشنگری در جامعه

امام جمعه چهارباغ گفت: لازم است در این شرایط جهاد تبیین به منظور آگاه‌سازی و روشنگری جامعه انجام شود تا مردم از تبلیغات و جنگ نرم دشمن در امان باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی امروز _سیزدهم اسفندماه_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک ایام شعبانیه، اظهار کرد: ماه شعبان ماه خودشناسی و آماده‌سازی برای ضیافت عظیم خداوند در ماه مبارک رمضان است.

وی در بخش دیگری به اتفاقات اخیر در روسیه و اوکراین اشاره کرد و افزود: در ظاهر شاهد حمله روسیه به اوکراین و آغاز جنگ هستیم، اما باید بدانیم که این جنگ سال‌ها است با پرچم‌داری آمریکا آغاز شده است.

امام جمعه چهارباغ ادامه داد: لازم است در این شرایط جهاد تبیین به منظور آگاه‌سازی و روشنگری جامعه انجام شود تا مردم از تبلیغات و جنگ نرم دشمن در امان باشند.

وی با اشاره به جشن نیکوکاری در روزهای پایانی سال، گفت: این جشن امسال با اعلام شعار "عیدی برای همه" از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سرتاسر کشور انجام می‌گیرد.

محمدی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در سال گذشته، تصریح کرد: عملکرد کمیته امداد امام (ره) در دوران شیوع کرونا تحسین‌برانگیز بود.

وی به اهمیت حفاظت از محیط زیست پرداخت و گفت: مسئله محیط زیست و حفظ منابع طبیعی موضوعی ملی است که باید برای حل مشکلات مرتبط با آن، همه دست به دست یکدیگر دهند.

امام جمعه چهارباغ تاکید کرد: مرکز پسماند حلقه دره مشکلات عدیده زیست محیطی برای شهرستان چهارباغ ایجاد کرده است که در خواست داریم هرچه سریع‌تر برای رفع این معضل اقدام شود.

وی به ایجاد قرارگاه اجتماعی در استان اشاره کرد و افزود: تلاش، اقدام میدانی و تشکیل قرارگاه اجتماعی استاندار البرز به منظور رفع مشکلات مناطق کمتر برخوردار استان شایسته تقدیر است که طبق سیاست دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 559347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.