اتوبوس‌های شهر برای استقبال از بهار نونوار می‌شوند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ در تعمیرگاه مرکزی برای رفع نواقص ظاهری و نو نوار شدن ناوگان برای نوروز خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی اصغر نیشابوری با اشاره به آماده‌باش تمام کارکنان سازمان اتوبوسرانی این کلان‌شهر، اظهار کرد: طرح فنی بهاره یکی از اولین اقداماتی است که از ابتدای ماه جاری در مجموعه فنی سازمان آغاز شده است.

وی افزود: رسیدگی به وضع ظاهری اتوبوس‌ها شامل چراغ‌ها، سپرها و راهنما، مرمت و تعویض صندلی‌ها، شست‌وشوی پرده‌ها و نصب رادیو از اقداماتی است که در حال حاضر انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد اضافه کرد: ترمیم رنگ بدنه ناوگان اقدام دیگری است که در تعمیرگاه سازمان اتوبوسرانی صورت می‌پذیرد و مجموعاً تعداد ۶۰۰ دستگاه اتوبوس مورد بررسی و بازدید فنی و بهسازی قرار خواهد گرفت.

نیشابوری ادامه داد: علاوه بر این، برگزاری پویش کاهش آلایندگی ناوگان، شست‌وشو و ضدعفونی پایانه‌ها، رنگ‌آمیزی جداول پایانه‌ها، طراحی یک دستگاه سایبان جدید، راه‌اندازی اتوبوس‌های گل، تعویض شیشه‌های شکسته سایبان ایستگاه‌ها، اجرای تونل گل، اجرای نورپردازی تعدادی از ایستگاه‌های اتوبوس، بخشی از اقدامات معاونت فنی و عمران سازمان اتوبوسرانی در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ است.

کد خبر 559338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.