وزش باد شدید خسارتی به تاسیسات شهرداری وارد نکرد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: علی‌رغم وزش باد شدید و طوفان، تاکنون خسارتی به تاسیسات مرتبط با شهرداری وارد نشده است.

امیرحسین خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به میزان آمادگی معاونت خدمات شهری برای مقابله با رخدادها و شرایط ناشی از تغییرات جوی احتمالی در شهر، اظهار کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان یک مجموعه خدماتی است که به صورت ۲۴ ساعته در شهر فعال است و بر همین اساس در مواقعی که با شرایط متفاوتی رو به رو می‌شویم، باید آمادگی بیشتری برای مقابله با بحران‌های مختلف داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه حوزه خدمات شهری تعطیل‌بردار نیست و فعالیت‌های آن با سرعت، دقت، انسجام و هماهنگی انجام می‌شود، تصریح کرد: علی‌رغم وزش باد شدید و طوفان، تاکنون خسارتی به تأسیسات مرتبط با شهرداری وارد نشده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به وزش شدید باد و ناپایداری جوی در ساعات ظهر و عصر گاهی امروز از شهروندان تقاضا می‌شود از نزدیک شدن به درختان، تأسیسات شهری، محوطه‌های بازی کودکان، سایت‌های ورزشی پارکی، آب نماها، پایه‌های روشنایی فضاهای عمومی و همچنین پایه‌های روشنایی معابر شهری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تأسیسات آب نماها امروز در شیفت صبح و بعد از ظهر خاموش است، گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه حادثه احتمالی را با تماس با سامانه ارتباط تلفنی ۱۳۷ با شهرداری اصفهان در میان بگذارند.

کد خبر 559337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.