امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه بدون پیش پرداخت

رئیس پلیس راهور استان‌ اصفهان گفت: امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه بدون پیش پرداخت مهیا شده است و هزینه پارکینگ با تخفیف ویژه محاسبه می‌شود، متقاضیان با استفاده از اپلیکیشن پلیس من و مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ در سراسر استان نسبت به ترخیص اقدام کنند زمان این طرح تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه بدون هیچ پیش پرداختی مهیا شده است و هزینه پارکینگ با تخفیف ویژه محاسبه می‌شود.

وی افزود: متقاضیان با استفاده از اپلیکیشن پلیس من و مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ در سراسر استان نسبت به ترخیص اقدام نمایند. زمان این طرح محدود و تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: این طرح شامل خودروهایی که با دستور قضائی، انتظامی و یا به علت تصادف توقیف شده‌اند، نمی‌شود.

وی ادامه داد: سیاست پلیس این است که در آستانه سال نو تا جایی که امکان دارد خودرویی توقیف نشود، البته خط قرمز پلیس همیشه تخلفات حادثه‌ساز بوده و اگر در جایی برابر قانون مجبور به توقیف باشیم حتماً نسبت به توقیف وسیله نقلیه متخلف اقدام خواهد شد.

سرهنگ محمدی گفت: افرادی که قبض پارکینگ را گم کردند یا متصرف حین توقیف هستند و به مالک دسترسی ندارند، بیمه‌نامه و گواهینامه معتبر ندارند برای تحویل مراجعه کنند و با شرایط خاص خودرو خود را تحویل بگیرند.

کد خبر 559310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.