رئیس شورای شهر به کما رفت/شهردار خرمشهر عزل شد

پربازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "شهردار خرمشهر عزل شد"، "شهردار اهواز مورد تأیید شورا است"، "لزوم استانداردسازی مسیرهای دوچرخه در اصفهان"، "توسعه حلقه چهارم حفاظتی با اعتبار ۸۶۰ میلیارد تومانی"، "اهواز همچنان درگیر معضل سیستم فاضلاب و دفع آب‌های سطحی است"، "بی‌قانونی در چهاردیواری‌های آپارتمانی"، "مدیریت شهری بندرعباس دوران طلایی پیش‌رو دارد"، "رئیس شورای شهر یزد به کما رفت"، "حذف بند مربوط به افزایش عوارض ساختمانی در بودجه ۱۴۰۱"، "سال ۱۴۰۱ آغاز تحول اهواز است"، عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

شهردار خرمشهر عزل شد

با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر عبدالامیر کمایی شهردار خرمشهر عزل شد.

شهردار اهواز مورد تأیید شورا است

سیاوش محمودی، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهردار اهواز مورد تأیید شورا است و باور داریم که مدیریت فعلی شهری تحول ایجاد می‌کند.

لزوم استانداردسازی مسیرهای دوچرخه در اصفهان

محمدرضا فلاح، رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استانداردسازی مسیرهای دوچرخه و ایجاد بسترهای مناسب، شهروندان را به استفاده از دوچرخه و حمل‌ونقل پاک تشویق می‌کند و به دنبال آن شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

توسعه حلقه چهارم حفاظتی با اعتبار ۸۶۰ میلیارد تومانی

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به توجه ویژه به طرح حلقه چهارم حفاظتی شهر در بودجه سال ۱۴۰۱، گفت: مقرر شده تا حدود ۸۶۰ میلیارد تومان برای ادامه و توسعه این طرح از دو سمت شمال شرق و جنوب غرب اختصاص یابد.

اهواز همچنان درگیر معضل سیستم فاضلاب و دفع آب‌های سطحی است

حجت‌الله زارع‌زاده، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: امروز شاهد هستیم دیگر کلان‌شهرها سیر صعودی و سرعتی در حوزه عمران و آبادی را طی می‌کنند، اما اهواز همچنان درگیر سیستم فاضلاب و دفع آب‌های سطحی است و این قابل قبول نیست.

بی‌قانونی در چهاردیواری‌های آپارتمانی

با تغییر سبک زندگی و رواج شهرنشینی تعداد آپارتمان‌ها و برج‌های مسکونی افزایش یافته و جنس معضلات شهرنشینی هم به مرور زمان تغییر کرده و موضوع جدیدی به نام آپارتمان‌نشینی وارد جامعه شده است، برای این امر نیازمند ایجاد فرهنگ آپارتمان‌نشینی و توجه به همسایه و همسایگی هستیم.

مدیریت شهری بندرعباس دوران طلایی پیش‌رو دارد

احمد کناری‌نژاد، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با برنامه‌ریزی های دقیق، علمی و آکادمیکی از سوی شهرداری، دوران طلایی مدیریت شهری با اجرای پروژه‌های برخوردار از مطالعات قوی و پیوست‌های زیست‌محیطی محقق می‌شود.

رئیس شورای شهر یزد به کما رفت

غلامحسین دشتی، رئیس شورای شهر یزد در اثر ابتلاء به بیماری کرونا و وخامت حال جسمانی به حالت کما رفت.

حذف بند مربوط به افزایش عوارض ساختمانی در بودجه ۱۴۰۱

عباس خسروانی، سخنگوی شورای شهر اراک گفت: نمایندگان مجلس بند الحاقی چهار تبصره شش بودجه را که مربوط به افزایش عوارض ساختمانی بود را از بودجه ۱۴۰۱ حذف کردند.

سال ۱۴۰۱ آغاز تحول اهواز است

احمد سراج، عضو شورای شهر با اشاره به تصویب بودجه ۶۵۰۰ میلیارد شهرداری گفت: سال ۱۴۰۱ آغاز تحول وعده داده شده خواهد بود.

کد خبر 559277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.