زمین دیگری برای پروژه ۴۹۵ واحدی مسکن ملی شهرستان فردیس در نظر گرفته شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: با دستور و پیگیری استاندار البرز در راستای حل مشکل متقاضیان پروژه ۴۹۵ واحدی وارد عمل شدیم و راهکاری اساسی پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا خالقی عصر پنجشنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان البرز که با حضور نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد، اظهار کرد: اراضی مورد نظر برای متقاضیان پروژه ۴۹۵ واحدی در طرح اقدام ملی شهرستان فردیس مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بود.

وی ادامه داد: در این راستا جا به جایی ثبتی در خصوص اراضی مربوطه صورت گرفت که مورد تأیید نبود.

خالقی گفت: با توجه به اینکه متقاضیان در حساب مورد نظر مبلغی را واریز کرده اند و تعهد اداره کل راه و شهرسازی استان است که این امر را رسیدگی و اجرایی کند با دستور استاندار وارد عمل شدیم.

وی افزود: زمین مناسب دیگری را در نظر گرفته ایم و امور مربوطه نیز هماهنگ شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: این زمین به ستاد اجرایی معرفی شده و پیمانکار برای انجام کار وارد عمل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند هفته پیش استاندار البرز از وضعیت پروژه ۴۹۵ واحدی مسکن ملی شهرستان فردیس بازدید کرد که در این بازدید مشخص شد املاک مربوط به اراضی دریانیه است که با توجه به تداخل و تعارض ثبتی پروژه قرار بود جلسه‌ای با حضور مدیران کل ثبت اسناد و املاک، راه و شهرسازی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان برگزار و راهکارهای رفع موانع پروژه پیدا شود.

شهردار فردیس هم اعلام کرده بود که شهرداری همکاری لازم را با پروژه مسکن ملی خواهد داشت و در صورت رفع مشکلات ثبتی و ارائه اسناد مورد نیاز، صدور سند برای این پروژه ممکن خواهد شد.

کد خبر 559268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.