۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
مرزبان باز می‌گردد؟

علیرضا مرزبان که پس از استعفای کتبی محرم نویدکیا از سرمربیگری سپاهان، با سپاهان خداحافظی کرد هم‌اکنون در اصفهان حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته جاری بود که محرم نویدکیا پس از رد شدن استعفایش در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان، این‌بار به‌صورت کتبی استعفای خودش از سمت سرمربیگری سپاهان را به هیئت مدیره باشگاه ارائه کرد.

به‌دنبال آن و همزمان با این اتفاق، علیرضا مرزبان که از فصل گذشته و شروع کار محرم در سپاهان به جمع کادر فنی این تیم اضافه شد و به‌عنوان دستیار محرم نویدکیا در اصفهان به فعالیتش ادامه داد نیز با انتشار پستی در فضای مجازی از حضور در کادر فنی سپاهان استعفا داد و با باشگاه و هوادارانش خداحافظی کرد.

اما بعد از اینکه محرم نویدکیا باز هم با مخالفت هیئت مدیره باشگاه در خصوص جدایی‌اش از سپاهان روبرو شد، به این تیم بازگشت و سپاهان را در سفر به تبریز همراهی و تیمش را در مصاف با تراکتور هدایت کرد.

پس از آن بود که صحبت‌های زیادی مبنی بر درخواست محرم نویدکیا از مرزبان مطرح شد که وی خواهان حضور دوباره دستیار با تجربه‌اش در کنار خود است اما این مسئله توسط خود نویدکیا تأیید تا تکذیب نشد.

به گزارش ایمنا و طبق شواهد و اطلاعاتی که به ما رسیده، علیرضا مرزبان هم‌اکنون در استان اصفهان است، اما اکنون دلیل حضور وی هنوز مشخص نیست و باید دید مرزبان برای بازگشت به سپاهان تلاش می‌کند تا دوباره در کنار محرم قرار بگیرد یا برای فسخ قرارداد با این باشگاه در اصفهان حضور دارد.

امروز نیز محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد هنوز چیزی قطعی نشده و هر زمان تصمیمی در خصوص ماندن یا رفتن دستیاران محرم و آمدن مربی‌های جدید گرفته شد به اطلاع هواداران و اهالی‌فوتبال خواهند رساند؛ صحبتی که نشان می‌دهد ممکن است مرزبان به سپاهان بازگردد و یا شاید دوران حضور او در سپاهان تمام شده باشد.

کد خبر 559261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.