فعالیت ۴ هزار پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری از دوازدهم تا بیست و پنجم اسفندماه، افزود: خیران نیک‌اندیش می‌توانند با حضور در چهار هزار پایگاه سراسر استان و در میعادگاه‌های نماز جمعه، با مشارکت خود نشاط شروع سال جدید را بین محرومان تقسیم کنند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه امسال نیز مانند سال‌های قبل و همزمان در سراسر کشور جشن نیکوکاری با هدف جمع‌آوری کمک برای خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشن همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری با شعار"عیدی برای همه" از دوازدهم تا چهاردهم در سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های نیکوکاران به این سه روز محدود نخواهد شد و تا بیست و پنجم اسفندماه ادامه می‌یابد، افزود: خیران نیک‌اندیش می‌توانند با حضور در چهار هزار پایگاه سراسر استان و در میعادگاه‌های نماز جمعه، با مشارکت خود نشاط شروع سال جدید را بین محرومان تقسیم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در هر شهرستان یک پایگاه مرکزی مستقر است و در تمام مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این جشن برگزار می‌شود، ادامه داد: امسال جشن نیکوکاری در پنج پایگاه اصلی به مرکزیت میدان انقلاب، در سطح شهر اصفهان برپاست و زنگ نیکوکاری روز چهاردهم اسفند در مدرسه سیمین لباف نواخته خواهد شد.

زارع با اشاره به اینکه صددرصد کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در این ایام در کمترین زمان ممکن به نیازمندان همان شهرستان، منطقه و محل اهدا خواهد شد، گفت: همشهریان نیکوکار می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به پایگاه‌های مستقر در سطح استان، با واریز وجه به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ و همچنین از طریق شماره‌گیری کد #۱۰۳۱۸۸۷۷* سهمی از شادی سال نو را هرچند کوچک، راهی خانه‌های نیازمندان کنند.

کد خبر 559197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.