آسفالت‌ریزی معابر شهری با رعایت نیازهای محله‌ای

شهردار سمنان گفت: آسفالت‌ریزی معابر طبق برنامه‌ریزی و نیازسنجی‌های انجام شده است و با رعایت عدالت اجتماعی اجرا می‌شود.

سیدعلی مرتضی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اولویت کاری شهرداری در راستای استقبال از بهار تا پایان سال جاری، استفاده حداکثری از منابع مالی تخصیص یافته در بودجه برای زیرسازی، آسفالت، ترمیم و روکش آسفالت معابر شهری است.

وی افزود: توجه به کیفیت معابر به‌عنوان شریان‌های اصلی شهر، تأثیر بسزایی در هدایت و کنترل ترافیک شهر خواهد داشت و از این رو بهسازی و نوسازی معابر جهت تأمین رفاه شهروندان، بسیار مهم و ضروری است.

شهردار سمنان با بیان اینکه در حال حاضر فینیشر و اکیپ‌های آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری و معاونت فنی و امور زیربنایی در مناطق سه‌گانه شهری مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و مدیریت زمان، سعی شده تا از تجهیزات بخش خصوصی برای آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی استفاده شود.

مرتضی‌نژاد با بیان اینکه تا پایان سال چهار هزار تن آسفالت برای ساماندهی معابر توزیع خواهد شد، اضافه کرد: آسفالت‌ریزی معابر طبق برنامه‌ریزی و نیازسنجی‌های انجام شده است و با رعایت عدالت اجتماعی اجرا می‌شود.

شهردار سمنان تصریح کرد: ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر خیابان‌های اصلی و فرعی، به عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان و رضایت‌مندی آنان از عملکرد شهرداری، در اولویت برنامه‌های اجرایی و عمرانی شهرداری است.

کد خبر 559178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.