سرمربی لوس بلانکوس جدیدترین گزینه هدایت منچستر

رسانه‌های ورزشی انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه دوازدهم اسفند ۱۴۰۰_ به شرح زیر است:

تایمز:

* کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به جدیدترین و شگفت‌انگیزترین کاندیدا برای سرمربیگری بعدی منچستریونایتد تبدیل شده است.

* بارسلونا مطمئن است که در تابستان امسال برای جذب آندریاس کریستنسن مدافع چلسی به صورت رایگان به توافق می‌رسد.

دیلی تلگراف:

* مدیران دربی کانتی به لیگ فوتبال اطمینان داده اند که علی‌رغم مشکلات مالی، برای یک ماه دیگر بودجه دارند و به طور موقت فشارهای موجود بر این باشگاه آسیب دیده چمپیونشیپ را کاهش می‌دهند.

* ریو فردیناند از منچستریونایتد خواسته است تا دکلن رایس و جان مک گین را در این تابستان به خدمت بگیرد و تاکید کرد که آن‌ها شخصیت مناسبی برای پیشبرد اهداف باشگاه دارند.

* جیدون سانچو اصرار دارد که در تلاش است از کریستیانو رونالدو، رافائل واران و پل پوگبا در منچستریونایتد بیاموزد تا بتواند بازی خود را بهبود ببخشد.

* گفته می‌شود پاری سن ژرمن آماده است تا آسمان و زمین را به هم پیوند بزند و کیلیان امباپه را با دستمزد خالص سالانه ۴۲ میلیون پوندی حفظ کند، که در نوع خود یک رکورد خیره کننده است.

* متئو گوندوزی پس از اینکه مدعی شد انتقال دائمی اش به مارسی «بهترین انتخابی است که در این چند سال انجام داده‌ام»، طنعه جالبی را به باشگاه آرسنال زده است.

* ماریو بالوتلی معتقد است اگر در سال ۲۰۱۳ منچسترسیتی را ترک نمی‌کرد، امروز به عنوان برنده توپ طلا فوتبال، شناخته می‌شد

سان:

* رالف رانگنیک با وجود عملکرد بد خط حمله و گل نزدن مهاجم‌های تیمش، در آستانه دربی یکشنبه منچستر، کریستیانو رونالدو را مورد انتقاد قرار داده است.

* کانر مک گرگور، ستاره بزرگ UFC به طرز عجیبی مدعی شد که آماده خرید چلسی است. این در حالی است که رومنآبراموویچ مالک روس چلسی قیمت فروش باشگاه را ۲/۶ میلیارد پوند اعلام کرده است.

* یاروسلاو راکیتسکی، ستاره اوکراینی تیم فوتبال زنیت پس از حمله روسیه به کشورش، به نشانه اعتراض زنیت سن پترزبورگ را ترک کرد.

دیلی میرر:

* مارکو رز اصرار دارد که بوروسیا دورتموند نیاز بیشتری به تهاجمی بازی کردن جود بلینگهام دارد در حالی که ادعا می‌شود رفتار ستاره انگلیسی در رختکن، باعث ناراحتی هم تیمی‌های باشگاهش شده است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که ژوزه مورینیو فلیکس آفنا گیان را از تیم اصلی رم برای "چند هفته آینده" کنار گذاشته است، زیرا مشخص شده که او شب قبل از بازی تیمش، از اردو، بیرون رفته است.

گاردین:

* ممکن است وستهام از پرداخت قسط بعدی مبلغ انتقال نیکولا ولاسیچ به زسکا مسکو منع شود؛ زیرا دولت انگلیس تحریم‌هایی را علیه روسیه به دلیل حمله به اوکراین اعمال کرده است.

کد خبر 559175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.