سومین شهردار منتخب بابل انتخاب شد

رئیس شورای اسلامی شهر بابل گفت: شورای اسلامی شهر بابل در سومین انتخاب خود شاهین کلانتری را به عنوان شهردار منتخب معرفی کرد.

مرتضی کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر بابل در سومین انتخاب خود شاهین کلانتری را به عنوان شهردار منتخب معرفی کرد.

وی افزود: با اجماع نظر اعضای شورای اسلامی شهر و پس از رأی‌گیری انجام شده شاهین کلانتری با شش رأی اکثریت آرای لازم را کسب و به عنوان شهردار بابل انتخاب شد.

به گزارش ایمنا، شاهین کلانتری بنگر؛ شهردار فعلی اسدآباد همدان متولد ۱۳۴۹ در بابل، دارای مدرک تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای عمران است و سوابقی چون شهرداری ناحیه دو و منطقه ۲۲ را در کارنامه خود دارد.

شورای ششم شهر بابل، در ابتدای آغاز به کار، علی امانی شهردار سابق نوشهر را به عنوان شهردار منتخب خود انتخاب کرد که وی نتوانست به ساختمان این شهرداری راه یابد، سپس قاسم دابوییان از مدیران این شهرداری به عنوان سرپرست و شهردار منتخب معرفی شد که وی نیز نتوانست تاییدیه‌های لازم را برای رسیدن به عنوان شهرداری به دست آورد. تهران، معاون مدیر کل نظارت و ارزیابی شهرداری تهران، شهردار شهرستان ملارد، رئیس حوزه نظارتی مناطق یک، دو، سه و چهار شهرداری تهران و ریاست بازرسی منطقه ۱۴ تهران را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 559161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.