پروژه زیرگذر غیرهمسطح آزادی-جانباز، پاسخی به مطالبات مردمی

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: اجرای پروژه دوربرگردان غیرهمسطح آزادی-جانباز پاسخی به درخواست شهروندان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدخلیل منبتی اظهار کرد: پروژه دوربرگردان غیرهمسطح آزادی-جانباز که پیش از این زیر بار ترافیکی رفته بود، به‌منظور تقدیر از تلاشگرانی که خدمت ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه کرده‌اند، با حضور شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر به صورت رسمی افتتاح شد.

وی ادامه داد: یکی از معضلات ترافیکی بزرگراه آزادی که عامل سوانح رانندگی و اتلاف وقت شهروندان می‌شد، ترافیک سنگین حدفاصل میدان قائم (عج) تا میدان استقلال و بالعکس بود که به‌همین منظور پروژه زیرگذر غیرهمسطح آزادی به جانباز در تاریخ شانزدهم فروردین‌ماه سال جاری در راستای تسهیل دسترسی به بلوار جانباز و پاسخ به در خواست شهروندان آغاز به‌کار کرد.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد افزود: در این پروژه، رفع معارضات و جابه‌جایی تأسیسات شهری زیادی از جمله جابه‌جایی خط ۲۰ کیلو ولت برق در ۳۰۰ متر، جابه‌جایی خط لوله آب با سایز ۷۰۰ به طول ۳۰۰ متر، جابه‌جایی لوله ۸۰۰ فاضلاب به طول ۲۲۰ متر، جابه‌جایی دکل مخابرات و جابه‌جایی لوله گاز ۲۰ اینچی با همکاری شرکت‌های خدماتی انجام شده است.

به گزارش ایمنا، دور برگردان غیرهمسطح آزادی-جانباز با هدف دسترسی شهروندان ساکن در بلوار جانباز و شهید فرامرز عباسی بازگشایی شده است و بار ترافیکی این مسیر را کاهش می‌دهد.

کد خبر 559154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.