چلسی برای فروش!

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز پنجشنبه _دوازدهم اسفندماه ۱۴۰۰_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز پنجشنبه _دوازدهم اسفندماه ۱۴۰۰_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

مارکا با تیتر "گل عالی و فینال" نوشت: گل زیبای گدس در دیدار والنسیا - بیلبائو، خفاش‌ها را روانه فینال رقابت‌های کوپادل‌ری کرد.

چلسی برای فروش!

روزنامه موندو با تیتر "شتاب گرفتند" نوشت: سرعت انتقال فرانک کسیه و آندریاس کریتنسن به بارسلونا بیشتر شد. به نظر می‌رسد بازیکنان میلان و چلسی را باید بارسایی بدانیم.

چلسی برای فروش!

روزنامه گاتزتا با تیتر "یووه فینال را شکست" نوشت: یوونتوس به فینال نزدیک شد. یک گل‌به‌خودی کافی بود تا بانوی‌پیر فیورنتینا را در بازی رفت نیمه‌نهایی جام‌حذفی شکست دهد.

چلسی برای فروش!

روزنامه اکسپرس با تیتر "چلسی برای فروش" نوشت: رومن آبراموویچ در حالی تصمیم به فروش باشگاه چلسی گرفته است که این باشگاه به خودش یک و نیم میلیارد پوند بدهی دارد.

چلسی برای فروش!

روزنامه میرور با تیتر "بای بای رومن" نوشت: تیتری دوپهلو برای رومن آبراموویچ؛ هم برای خداحافظی و هم برای فروش چلسی. مالک روس مجبور شد باشگاه را بفروشد که البته یک و نیم میلیون پوند به خودش بدهی دارد.

چلسی برای فروش!

روزنامه گاردین با تیتر "پایان دوران رومن" نوشت: رومن آبراموویچ رسماً خبر از فروش باشگاه چلسی داد. دو دهه این مرد روس در لندن به پایان رسید و شاید کنسرسیومی چند نفره باشگاه را بخرند.

چلسی برای فروش!

کد خبر 559139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.