آغاز تحولی بزرگ در شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر

شهردار زرین‌شهر گفت: با تحویل ۳۵ زمین باربری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، تاکنون ۱۵ شرکت فعالیت ساخت مجموعه مدیریتی خود را آغاز کرده‌اند و این اقدام یک تحول بزرگ در مسیر تکمیل شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خطه طلایی ایران همچون دیگر شهرهای ایران با چالش‌ها و مشکلات متعددی مواجه است. بر همین اساس، مدیریت شهری زرین‌شهر تمرکز خود را بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و استراتژیک شهر با هدف توسعه پایدار و اقتصادی شهر و شهروندان معطوف کرده است.

وی افزود: یکی از پروژه‌های مهم شهرداری زرین‌شهر که با مشارکت بخش خصوصی به مرحله اجرا رسید، پروژه شهرک حمل‌ونقل کالای این شهر است که در روند اجرای آن، چالش‌هایی به وجود آمد و در نهایت در دوره پنجم مدیریت شهری به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر، حمایت مسئولان استان و شهرستان و همکاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، فعالیت این پروژه با تدابیر اتخاذ شده از سر گرفته شد.

شهردار زرین‌شهر اولویت مدیریت شهری را خدمات‌رسانی به شهروندان و تحقق مطالبات به‌حق آنان دانست و خاطرنشان کرد: آغاز فعالیت شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری است و به منظور تأمین زیرساخت‌های لازم و تحقق تعهدات شهرداری جهت حضور بخش خصوصی، جلسات کارشناسی با سرمایه‌گذاران برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به نگاه مثبت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به انجام تعهدات خود، شهرداری زرین‌شهر نیز پلاک‌های خریداری شده توسط شرکت‌های سهام‌دار را واگذار کرد تا ساخت‌وساز پایانه‌های باربری در شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر آغاز شود.

شهردار زرین‌شهر اضافه کرد: با تحویل ۳۵ زمین باربری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، ۱۵ شرکت فعالیت ساخت مجموعه مدیریتی خود را از ابتدای اسفندماه آغاز کردند و این اقدام یک تحول بزرگ در مسیر تکمیل شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر است.

اسماعیلی‌احمدی خاطرنشان کرد: مساحت طبقه همکف هریک از باربری‌ها، ۲۷۴ و طبقه اول ۲۱۲ مترمربع بوده و مساحت سوله باربری هر کدام از شرکت‌ها هزار مترمربع است.

وی تصریح کرد: با احیای روند ساخت‌وساز در شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر به عنوان شاهراه مبادلاتی و مرکز لجستیک، علاوه بر ساماندهی حمل‌ونقل بین‌شهری استان، زمینه جذب سرمایه‌گذار در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع وابسته به حمل‌ونقل مهیا خواهد شد.

شهردار زرین‌شهر اضافه کرد: در پروژه شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر کاربری‌های مختلفی برای تقویت ارتباط حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای پیش‌بینی شده و پس از انجام مطالعات لازم، ۱۰ بسته مشارکتی و سرمایه‌گذاری تهیه و تدوین شده است.

اسماعیلی‌احمدی گفت: با تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری علاوه بر ایجاد شفافیت در پروژه‌ها، از پراکندگی عناوین و موضوعات سرمایه‌گذاری جلوگیری شد و شناسنامه‌دار شدن پروژه‌ها به همراه تحلیل‌های اقتصادی و فنی، اصالت و جذابیت بیشتری به پک‌های تهیه شده داد.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و اجرایی شدن بسته‌های مشارکتی گامی بلند در رونق اقتصادی شهر است، افزود: مرکز معاینه خودروهای سنگین، پمپ بنزین، پمپ گازوئیل، بانک‌های عامل، نمایندگی بیمه‌ها و نمایندگی‌های فروش خودرو ازجمله بسته‌های سرمایه‌گذاری است که در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 559132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.